Vaikeaksi olisi tilanne käynyt, jos olisi toistamiseen takkiin tullut. Ei tietenkään matemaattisesti olisi ollut pakkovoiton paikka.
No tätä pakkoa ihmettelin. Vaikeaa on toki kaikilla tässä lohkossa. Neljä peliä jäljellä. Pakkovoiton aika ei ehkä vielä ollut. Näennäisen tasainen lohko norjalaisten yllätyskairauksen ansiosta.
Eiköhän tästä Ilvekselle vielä hyvä heilu. Neljästä jäljellä olevasta pelistä kolme kotona. Näen etukäpälään pienen edun Ilvekselle. Kotona kulkee noileemmin.
Tämä oma syväanalyysini. Ihan takapuolesta tosin, jons Ilves ei lohkossaan kahden joukkoon punnerra. Huoli pois. Sehän punnertaa.
Jos joku siellä palsta-avaruudessa on kanssani eri mieltä, olen valmis ottamaan 50/50 vedon Ilveksen jatkoon menemisen puolesta.
Jos olet sitä mieltä, että Ilves ei etene jatkoon omasta lohkostaan kahden pelatun kierroksen jälkeen elis nyt, olen valmis lyömään 100 euroa vetoa, väittäen itse Ilveksen etenevän lohkossaan kahden parhaan joukossa jatkoon.
Lyöhän menemään sinä senkin miesoletettu. Kuten löisit puolikuvitteellista kumppanianisi (naisoletettu). Ole rohkeasti perheväkivaltainen. Eihän Ilves oo oikeesti yhtään mitään Euroopan suurseurojen puristuksessa. Pelkkä nousukkaan housuun karannut tuhnu.