Nolo tyyppi, vaikka itseen ei niin CHL iske. No huvinsa kullakin.Ihanaa Servette! Ihanaa!
Iso kiitos Teille.
Parhain terveisin,
Ässien fanit
Nolo tyyppi, vaikka itseen ei niin CHL iske. No huvinsa kullakin.Ihanaa Servette! Ihanaa!
Iso kiitos Teille.
Parhain terveisin,
Ässien fanit
Nolo tyyppi, vaikka itseen ei niin CHL iske. No huvinsa kullakin.
En minä tiedä varmaksi kun on osittain mielipidekysymys. Mutta olettaisin sinua tässä tapauksessa.Kuka on nolo tyyppi?
Jopa Jatkiksen mittapuulla harvinaisen väsynyt läppä.Ihanaa Servette! Ihanaa!
Iso kiitos Teille.
Parhain terveisin,
Ässien fanit
Kuka on nolo tyyppi?
Jopa Jatkiksen mittapuulla harvinaisen väsynyt läppä.
Tärkeintä ei ole Lukon häviö, vaan täydellinen nöyryytys.
Hienoa huomata että naapurissakin on alkanut Chl -kiinnostaa Lukon myötä.
Miten se olisi voinut kiinnostaa, jos oma joukkue ei ole ikinä pelannut ainuttakaan CHL-peliä? Tuskin edes tietää mitä pelejä ne on sieltä Jussikan nurkasta. :DHienoa huomata että naapurissakin on alkanut Chl -kiinnostaa Lukon myötä.
Ässät taisi poikkeuksellisesti voittaa viime lauantaina - joten lopetappa nyt se harmittelu. Ja mielellään myös kirjottelu.Vieläkö se Lauantain tappio ottaa koville?
Vieläkö se Lauantain tappio ottaa koville?
Mutta suomalaisethan johdattivat Servetten finaaliin.Niin suomalaista sulamista taas. Voi vitun vittu...
Hmm mielenkiintoidta. Itse kannatan Ilvestä, mutta ehdottomasti olin Tapparan leirissä viime vuoden Chl finaalissa. Tai miksi helvetissä mä jotain Ruotsalaisia olisin kannattanut. Kyllä Suomalaiset seurat menee aina muun maalaisten edelle, teikäläisellä ilmeisesti erilainen mentaliteetti asiaan.Ihanaa Servette! Ihanaa!
Iso kiitos Teille.
Parhain terveisin,
Ässien fanit
No nyt on tarpeetonta hävinneelle vittuilua.Ihanaa Servette! Ihanaa!
Iso kiitos Teille.
Parhain terveisin,
Ässien fanit
Rapaa tulee niin kuin Esterin perseestä.....Ihanaa Servette! Ihanaa!
Iso kiitos Teille.
Parhain terveisin,
Ässien fanit
Itellä taas on semmonen mentaliteetti näin CHL:n ystävänä, että kun suomalaisia (katsojia) ei selkeestikkään CHL nappaa nii tekee hyvää vaan et suomalaiset käy ottamassa siellä dunkkuun, kun ei sitä voittoa kummiskaan arvosteta. Hämmennyn ja huvitun siitä, että esim. Ilves - Pardubice pleijarimatsissa oli puolet vähemmän katsojia kun seuraavassa Ilves - SaiPa matsissa. Itse muistan JYPin CHL-pleijaripelien (glory days) olleen ihan kansainvälisen tasoista lätkää, kovatasosempia ku perus Liigan runkosarjapelit. Sen lisäks CHL-matseissa näkee sellasia huippupelaajia, mitä ei liigassa näe.Hmm mielenkiintoidta. Itse kannatan Ilvestä, mutta ehdottomasti olin Tapparan leirissä viime vuoden Chl finaalissa. Tai miksi helvetissä mä jotain Ruotsalaisia olisin kannattanut. Kyllä Suomalaiset seurat menee aina muun maalaisten edelle, teikäläisellä ilmeisesti erilainen mentaliteetti asiaan.
No nyt on tarpeetonta hävinneelle vittuilua.
Ei mun sydämeni särkynyt Lukon häviöstä, mutta toisaalta jo pelkästään Antti Mäkisen Servetten nuoleskelu ällötti. Ymmärrän kyllä että Filppulan Vallu vastaa kyseiselle selostajalle useampaa Lukkoa, mutta olisi voinut edes pikkuisen enemmän olla suomalaisen joukkueen puolella.
Joo ei oikein itsellenikään aukea tuo, että tullaan vittuilemaan hävinneelle. ... ...vaikka muuten ovatkin ihan perseestä.
Tuota selittää osin Ilveksen lippupolitiikka. Kausareilla ei päässyt kuin CHL:n alkusarjan peleihin.Hämmennyn ja huvitun siitä, että esim. Ilves - Pardubice pleijarimatsissa oli puolet vähemmän katsojia kun seuraavassa Ilves - SaiPa matsissa.