Otteluseuranta (CHL)

  • 267 895
  • 5 217

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Tämä viestitolkulla jatkunut tarkoituksellinen ja tasoton hölmöily/liekitys on huomioitu kahden viikon pelikiellolla.
Ihanaa Servette! Ihanaa!

Iso kiitos Teille.

Parhain terveisin,
Ässien fanit
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lukolta hyvää tekemistä CHL:ssä. Sveitsiläisiä vastaan olisi pitänyt kaivaa esiin Rauno Korven pelikirjan sivu "Suolattu Karthago", kuten Tappara teki viime vuonna. Yksilötasolla on niin iso ero, että vain äärimmäisellä puolustuksella voidaan voittaa.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Hienoa huomata että naapurissakin on alkanut Chl -kiinnostaa Lukon myötä.
Miten se olisi voinut kiinnostaa, jos oma joukkue ei ole ikinä pelannut ainuttakaan CHL-peliä? Tuskin edes tietää mitä pelejä ne on sieltä Jussikan nurkasta. :D
 

Soilworker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Preds
Vieläkö se Lauantain tappio ottaa koville?
Ässät taisi poikkeuksellisesti voittaa viime lauantaina - joten lopetappa nyt se harmittelu. Ja mielellään myös kirjottelu.
 

Liitteet

  • IMG_1532.jpeg
    IMG_1532.jpeg
    130 KB · kertaa luettu: 127

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Vieläkö se Lauantain tappio ottaa koville?

Tämä oli varmaan osoitettu minulle? En tiedä kenelle Lauantai on tappion kärsinyt, eikä lauantainen Tepsin tappio Ässille ottanut koville lauantaina sen paremmin kuin nytkään.
 

Tori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vitkovice laittoi vielä Skellefteän tiukoille mutta aika loppui kesken. Skellefteå finaaliin yhteismaalein 5-4 - kuten Geneve. Nyt kyllä peukut menee Genevelle ....
 

Ccrb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Ihanaa Servette! Ihanaa!

Iso kiitos Teille.

Parhain terveisin,
Ässien fanit
Hmm mielenkiintoidta. Itse kannatan Ilvestä, mutta ehdottomasti olin Tapparan leirissä viime vuoden Chl finaalissa. Tai miksi helvetissä mä jotain Ruotsalaisia olisin kannattanut. Kyllä Suomalaiset seurat menee aina muun maalaisten edelle, teikäläisellä ilmeisesti erilainen mentaliteetti asiaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihanaa Servette! Ihanaa!

Iso kiitos Teille.

Parhain terveisin,
Ässien fanit
No nyt on tarpeetonta hävinneelle vittuilua.

Ei mun sydämeni särkynyt Lukon häviöstä, mutta toisaalta jo pelkästään Antti Mäkisen Servetten nuoleskelu ällötti. Ymmärrän kyllä että Filppulan Vallu vastaa kyseiselle selostajalle useampaa Lukkoa, mutta olisi voinut edes pikkuisen enemmän olla suomalaisen joukkueen puolella.
 

Buuroust

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hmm mielenkiintoidta. Itse kannatan Ilvestä, mutta ehdottomasti olin Tapparan leirissä viime vuoden Chl finaalissa. Tai miksi helvetissä mä jotain Ruotsalaisia olisin kannattanut. Kyllä Suomalaiset seurat menee aina muun maalaisten edelle, teikäläisellä ilmeisesti erilainen mentaliteetti asiaan.
Itellä taas on semmonen mentaliteetti näin CHL:n ystävänä, että kun suomalaisia (katsojia) ei selkeestikkään CHL nappaa nii tekee hyvää vaan et suomalaiset käy ottamassa siellä dunkkuun, kun ei sitä voittoa kummiskaan arvosteta. Hämmennyn ja huvitun siitä, että esim. Ilves - Pardubice pleijarimatsissa oli puolet vähemmän katsojia kun seuraavassa Ilves - SaiPa matsissa. Itse muistan JYPin CHL-pleijaripelien (glory days) olleen ihan kansainvälisen tasoista lätkää, kovatasosempia ku perus Liigan runkosarjapelit. Sen lisäks CHL-matseissa näkee sellasia huippupelaajia, mitä ei liigassa näe.
 

Raasta&Runno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Satakuntalainen juniorikiekkoilu
No nyt on tarpeetonta hävinneelle vittuilua.

Ei mun sydämeni särkynyt Lukon häviöstä, mutta toisaalta jo pelkästään Antti Mäkisen Servetten nuoleskelu ällötti. Ymmärrän kyllä että Filppulan Vallu vastaa kyseiselle selostajalle useampaa Lukkoa, mutta olisi voinut edes pikkuisen enemmän olla suomalaisen joukkueen puolella.

Joo ei oikein itsellenikään aukea tuo, että tullaan vittuilemaan hävinneelle. Samalla tavoin ihmettelen niitä Porissa asuvia raumalaisia, ja Raumalla asuvia porilaisia, jotka menevät johonkin paikallisvastustajan randompeliin oman joukkueen paita päällä kannustamaan vastustajaa. Näitäkin meinaan näkee. Ei ole itselle Lukko kuitenkaan niin pahasti mennyt ihon alle, että käyttäisin ylimääräistä aikaani iloitakseni heidän tappioista muita kuin Ässiä vastaan. Paikallisketjussa voi sitten aukoa päätään Lukosta ja Raumasta, kun siltä tuntuu.

Lukko veti kuitenkin ainoana suomalaisjoukkueena CHL:ssä neljän parhaan joukkoon, ja ehdottomasti hieno saavutus heiltä, vaikka muuten ovatkin ihan perseestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös