Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Turha koittaa, Kerho voittaa. Krivo ratkoo!
Hieno vierasvoitto.
Hieno vierasvoitto.
Samaa olen miettinyt vuosikaudet. Tuotteessa ei ole vika, nää on huippuviihdyttävää lätkää joka vuosi ja istuisin katsomassa näitä vaikka yksin.Jos oikein olen ymmärtänyt, niin tämä CHL ei ole niin arvostettu suomessa kuin muualla maailmalla ja nyt kyllä täytyy ihmetellä että miten se voi olla niin? Tämähän on helvetin vauhdikasta ja hienoa peliä missä on muiden maiden huippuja vastassa.
Johtunee osaltaan tietämättömyydestä ja toisaalta Liigan vahvasta asemasta. Liigan merkitys on kuitenkin niin iso, että nämä muut satunnaisesti pelattavat pelit jäävät väkisinkin pienemmälle huomiolle. Toisekseen näitä CHL-pelejä pitäisi markkkinoida aggressiivisemmin yleisölle, jotta se tulisi paremmin tutuksi. Nythän näitä pelataan alkuun harjoituskaudella ja silloin niitä myös ajatellaan vain harkkapeleiksi muiden joukossa ennen tosipelien alkua.Jos oikein olen ymmärtänyt, niin tämä CHL ei ole niin arvostettu suomessa kuin muualla maailmalla ja nyt kyllä täytyy ihmetellä että miten se voi olla niin? Tämähän on helvetin vauhdikasta ja hienoa peliä missä on muiden maiden huippuja vastassa.
Hieno voitto kerholta vaikka helisemässä oltiin moneen otteeseen oikein kunnolla.
Onko CHL muuten muualla miten arvostettu? Tästä olisi mielenkiintoista saada jotain dataa. Olen siinä mielikuvassa, että mitä "heikkotasoisempi" oma kansallinen sarja on, sitä enemmän CHL on periaatteessa arvossaan. Saatan olla kyllä täysin väärässä, mutta melko loogistahan tuo oikeastaan on.Jos oikein olen ymmärtänyt, niin tämä CHL ei ole niin arvostettu suomessa kuin muualla maailmalla ja nyt kyllä täytyy ihmetellä että miten se voi olla niin? Tämähän on helvetin vauhdikasta ja hienoa peliä missä on muiden maiden huippuja vastassa.
Hieno voitto kerholta vaikka helisemässä oltiin moneen otteeseen oikein kunnolla.
Samaa olen miettinyt vuosikaudet. Tuotteessa ei ole vika, nää on huippuviihdyttävää lätkää joka vuosi ja istuisin katsomassa näitä vaikka yksin.
Johtunee osaltaan tietämättömyydestä ja toisaalta Liigan vahvasta asemasta. Liigan merkitys on kuitenkin niin iso, että nämä muut satunnaisesti pelattavat pelit jäävät väkisinkin pienemmälle huomiolle. Toisekseen näitä CHL-pelejä pitäisi markkkinoida aggressiivisemmin yleisölle, jotta se tulisi paremmin tutuksi. Nythän näitä pelataan alkuun harjoituskaudella ja silloin niitä myös ajatellaan vain harkkapeleiksi muiden joukossa ennen tosipelien alkua.
Olin aivan fiiliksissä JYP:in mestaruudesta, vaikka muuten täällä vihuja ollaankin. Sai olla onnellinen Liigan puolesta ja jollain oudolla tavalla tunsin suurta ylpeyttä. CHL:ää myös katsottu monta kautta, vaikka Kerho siellä ei ole ollutkaan. Hieno turnaus.Jep, itse seurailen näitä pelejä vaikka oma suosikki ei nyt mukana olekaan. Ainoa mikä itseä CHL:ssä häiritsee on nuo rumat top-scorer paidat, muuten ei valittamista konseptissa! Hemmetin hyvää lätkää ympäri Eurooppaa, uusia joukkueita, pelaajia ja halleja näkee. Keski-Euroopassa halleissa on mahtava meno. Panoksellisia pelejä jo nyt ja pitkin kautta, kelpaa ainakin mulle!