Otteluseuranta 9.4.–10.4.2022

  • 2 527
  • 55

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Juu, vauhtia on mutta eipä oikeen muuta. Tai no maaleja, mut niissä enemmän molempien huonoutta kuin toisen hyvyyttä..

Kaikki Pensin maalit lähti löysistä kiekonmenetyksistä omalla alueella, höystettynä häkkärin umpisurkealla avustuksella. Ei oo voittavan joukkueen resepti tuo. Muuuuutta tänään nyt on tämmöne, lauantai-illan ”matinee”. Maaleja ja crosby ja ovechkin ja lapsille tikkarit.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistäköhän helvetistä tuo Nemo kaivoi Getzlafille nuo maalilukemat?
"Siellä on painettu 50 maalia, 37 maalia, 34 maalia, joten erittäin kova maalintekijäkin ollut".

Getzlaf on tasan kerran urallaan tehnyt yli 30 maalia.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mistäköhän helvetistä tuo Nemo kaivoi Getzlafille nuo maalilukemat?
"Siellä on painettu 50 maalia, 37 maalia, 34 maalia, joten erittäin kova maalintekijäkin ollut".

Getzlaf on tasan kerran urallaan tehnyt yli 30 maalia.
Päästään. Sehän höpöttää ihan mitä sattuu.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Dallas päässyt kuusi kertaa ylivoimalle ja vain yhden ylivoimamaalin ovat saaneet aikaiseksi. Ei näin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Farssitappio senttien päässä...
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pittsburgh jäähysuma ja peli tasan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Oli kyllä erikoinen jäähysuma. Letangin jäähyä ei nähty, Carterin kanssa myös Oshie olisi ansainnut 2 min estämisestä kun pisti susikättä eteen eikä päässyt Carter ohitse. Dumon jäähy sitten selvä peli.

Todella sekavaa peliä.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Devilsille riitti 10 sekuntia pelin ratkaisemiseen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllähän noiden venäläisten pitäisi tehdä pesäero putiniin eikä poseeraa profiilikuvassa hänen kanssaan ja kutsua häntä presidentikseen.
 

Ferris

Jäsen
Ei tehnyt. Sehän tässä vituttaakin. Mun kansanmurhaaja on huonompi kun sun kansanmurhaaja.

Mut vitun hyvä kuitti hei, Putin lienee sunkin presidentti?

Kyllä se Sale taitaa edelleen olla ja sais olla jatkossakin mun puolestani.

Kyllähän noiden venäläisten pitäisi tehdä pesäero putiniin eikä poseeraa profiilikuvassa hänen kanssaan ja kutsua häntä presidentikseen.

Peräerosta hyvinkin samaa mieltä, sen puoleen olen odotellut Malkiniltakin selkeää kannanottoa tilanteeseen TeamPutinin jäsenenä. Hiljaista on ollut tuomitsemisen suhteen, saati että olisi asiaa itse mitenkään kommentoinut mediassa sodan alkamisen jälkeen. Sullivan joutunut sitten miehen puolesta näköjään vastailemaan medialle aiheesta, kun joku vihdoin kysyi kuukausi sodan alkamisesta.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Peräerosta hyvinkin samaa mieltä, sen puoleen olen odotellut Malkiniltakin selkeää kannanottoa tilanteeseen TeamPutinin jäsenenä. Hiljaista on ollut tuomitsemisen suhteen, saati että olisi asiaa itse mitenkään kommentoinut mediassa sodan alkamisen jälkeen. Sullivan joutunut sitten miehen puolesta näköjään vastailemaan medialle aiheesta.
Ikävä kyllä ei ole sanonut yhtään mitään, mutta jos taso on luokkaa "putin on presidenttini", niin sitten on parempikin olla sanomatta mitään.

Äsken olisi pitänyt tulla Ruhwedelille jäähy. Kentän paskin pelaaja.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Jarry alkaa valmistautumaan playoffeihin, sijoittuminen ihan päin vittua ja hanskakädellä ei pysty pyyhkimään edes persettään.

On kyllä niin paskaa suorittamista taas vaihteeksi Pensiltä, että onneks on kaljaa.
 

Phinor

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
On kyllä paskimmat kuvakulmat pitkään aikaan tässä lähetyksessä.

Meinasin jo aikaisemmin kysyä että onko tämä joku uusi normaali kun en ole hetkeen seurannut suorana. Ilmeisesti ei, mutta paljon jää kyllä näkemättä kamerakulmien vuoksi.

Lieköhän noihin tottuisi kuitenkin jos niitä käytettäisiin joka ottelussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös