Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- in Sami we trust
Kun et itse tee jne.Aika vapaasti pääsi Ty Smith tasoittamaan pelin 1-1.
Ja sitten alivoimaa. Huoh...
Kun et itse tee jne.Aika vapaasti pääsi Ty Smith tasoittamaan pelin 1-1.
Päästään. Sehän höpöttää ihan mitä sattuu.Mistäköhän helvetistä tuo Nemo kaivoi Getzlafille nuo maalilukemat?
"Siellä on painettu 50 maalia, 37 maalia, 34 maalia, joten erittäin kova maalintekijäkin ollut".
Getzlaf on tasan kerran urallaan tehnyt yli 30 maalia.
Dallasille ei riittänyt kuusi ylivoimaa pelin tappamiseen. Loppu on historiaa.Devilsille riitti 10 sekuntia pelin ratkaisemiseen.
Noin, kansanmurhan kannattaja maalaa ja eri kansa hurraa. Oksennan. Vittu että vituttaa.
Ei tehnyt. Sehän tässä vituttaakin. Mun kansanmurhaaja on huonompi kun sun kansanmurhaaja.Missä kohtaa Malkin teki maalin?
Ei tehnyt. Sehän tässä vituttaakin. Mun kansanmurhaaja on huonompi kun sun kansanmurhaaja.
Mut vitun hyvä kuitti hei, Putin lienee sunkin presidentti?
Kyllähän noiden venäläisten pitäisi tehdä pesäero putiniin eikä poseeraa profiilikuvassa hänen kanssaan ja kutsua häntä presidentikseen.
Ikävä kyllä ei ole sanonut yhtään mitään, mutta jos taso on luokkaa "putin on presidenttini", niin sitten on parempikin olla sanomatta mitään.Peräerosta hyvinkin samaa mieltä, sen puoleen olen odotellut Malkiniltakin selkeää kannanottoa tilanteeseen TeamPutinin jäsenenä. Hiljaista on ollut tuomitsemisen suhteen, saati että olisi asiaa itse mitenkään kommentoinut mediassa sodan alkamisen jälkeen. Sullivan joutunut sitten miehen puolesta näköjään vastailemaan medialle aiheesta.
On kyllä paskimmat kuvakulmat pitkään aikaan tässä lähetyksessä.