No mutta niitähän on ihmisellä sitä varten kaksi että toinen on varaa menettää. Musta silmälappu tyhjän kuopan päälle ja yksisilmäisenä kolmannessa erässä jäälle.
Se on just näin, stereonäkö on ihan yliarvostettua.
No mutta niitähän on ihmisellä sitä varten kaksi että toinen on varaa menettää. Musta silmälappu tyhjän kuopan päälle ja yksisilmäisenä kolmannessa erässä jäälle.
Noi on niin fiiliksissä tuolla fanituksineen, että unohtuu semmoset pikkuseikat kun säännöt. Ethän sä nyt voi missään lajissa millään tasolla käydä ensin vetämässä (työntämäasä) veskarilta jalat alta ja sitten tökkäämässä maalin, oli se peliväline ihan missä vain sinä aikana. Eli väärin meni, se myönnetään pelin jälkeen varmasti ja jatketaan etiäpäin.Olipa surkea analyysi studiolta tasoitusmaalista. "Kiekko näkyy koko ajan... maali pitää hyväksyä". Otaisi nyt kantaa tuohon, kun maalivahtia liikutetaan mailalla työntämällä ennen sitä "näkyvän kiekon" iskemistä maaliin. Koko pointti jäi käsittelemättä.
Miten YLE:n puolella asiantuntijat kommentoivat tuota maalia? Itse kuuntelin Hoffrenia ja Niemistä V-sport+:lta.Olipa surkea analyysi studiolta tasoitusmaalista. "Kiekko näkyy koko ajan... maali pitää hyväksyä". Otaisi nyt kantaa tuohon, kun maalivahtia liikutetaan mailalla työntämällä ennen sitä "näkyvän kiekon" iskemistä maaliin. Koko pointti jäi käsittelemättä.
Ylellä olivat hylsyn kannalla.Miten YLE:n puolella asiantuntijat kommentoivat tuota maalia? Itse kuuntelin Hoffrenia ja Niemistä V-sport+:lta.
Miten YLE:n puolella asiantuntijat kommentoivat tuota maalia? Itse kuuntelin Hoffrenia ja Niemistä V-sport+:lta.
SikarolinaMitähän ihmettä nuo jäähymäärät? Nyt vasta pääsin seuraamaan
Tyhmyyttä.Mitähän ihmettä nuo jäähymäärät?
Car tekee tästä matsista itselleen mahdotonta.Mitähän ihmettä nuo jäähymäärät? Nyt vasta pääsin seuraamaan