Otteluseuranta 8.–9.5.2022

  • 15 214
  • 365

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Kiitos viestistäsi. Se jäähy tuli sieltä aiemmasta tilanteesta, B-pisteiden välistä

Juu, niinhän minä totesin. Ei vaan, käsi pystyyn virheen merkiksi, uusinnoissa pyöriteltin vain maalintaustalla tapahtunutta tilannetta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minulla oli sellainen käsitys, että Carolina olisi erittäin hyvä joukkue. Mutta nuohan pelaa kuin Travis Greenin Canucks.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Juu, niinhän minä totesin. Ei vaan, käsi pystyyn virheen merkiksi, uusinnoissa pyöriteltin vain maalintaustalla tapahtunutta tilannetta.

Kiitos viestistäsi, se lämmittää. Näitä sattuu. Ei tästä ny numeroa tehdä.
Hidastus oli tosiaan vähän väärästä tilanteesta.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Hockey is a momentum game- Bruins ihan mankelissa ja sitten pari erikoistilannetta "kis kis", ja homma kääntyy. Näin se vain menee!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tuo Bergeronin ketju vain alistaa Carolinaa.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Incase epäselvää, Carolina kusi tämän ihan itse. Yake my word!

Näin. Ihan itse aiheutti jäähyjatkumonsa, jonka takia nyt itketään väärin hyväksytystä maalista. Kun olisi saanut omalla kurinalaisuudella tuon jäähykierteen poikki, pelattaisiin täysin eri ottelua toisessa ulottuvuudessa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Näin. Ihan itse aiheutti jäähyjatkumonsa, jonka takia nyt itketään väärin hyväksytystä maalista. Kun olisi saanut tuon jäähykierteen poikki, pelattaisiin täysin eri ottelua toisessa ulottuvuudessa.
Kyllähän väärin hyväksytty maali voi vaikuttaa paljon siiheb kuuluisaan momentumiin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kyllähän väärin hyväksytty maali voi vaikuttaa paljon siiheb kuuluisaan momentumiin.

Niin ja näitä tulee ja ne kuuluu sietää. Ei tuota ikinä saa täysin täydelliseksi.

Laittaa ite maalin lisää ja vihulle jauhot suuhun.
 

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Marchand toistaiseksi pudotuspelien pistepörssin kärkeen. Vaikka kuinka on rotta pelaaja, niin kovaa tulosta tekee tärkeimpään aikaan.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
DeAngelo ottaa fiksun boksin. Lazar alistaa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
DeAngelo :D
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tiurhautunutta sikailua siitä sitten. Poikkaria leukaan. Ja sattui Curtisia leukaan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Helpolla selvisi DeAngelo.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Carolina hävisi juuri tämän sarjan. Peli ja sarja kääntyi Brindamourin haastossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös