Nämä iltapäiväpelit voitaisiin lopettaa kokonaan. Ei tälläkään kaudella ole yhtään mielenkiintoista tällaista nähty.
Sitten ainakin minulta loppuisi NHL:n katsominen tyystin, Kun en valvo öitäni änärilätkän parissa.
Voi pikku Detroit-faneja kun joukkueensa ei osaa voittaa jos ottelu pelataan aikaisemmin.Järkyttävä menetys NHL:lle.
Kenen kanssa Scott Gomez pelaa ja miten on esiintynyt tänä vuonna, itse olen nähnyt yhden erän Sharksia tällä kaudella. Vilpertti? Jaws?
Voi pikku Detroit-faneja kun joukkueensa ei osaa voittaa jos ottelu pelataan aikaisemmin.
Tuossa, ota nenäliina.
Gomez on pelannut melko vaihtelevasti eri ketjujen sentterinä, välillä mutta harvakseltaan on ollut myös laiturin tontilla. Viimeiset pelit ovat kuluneet nelosketjun sentterinä, kun Pavelski on ottanut kolmosketjun sentteröinnin hoitaakseen ja Handzus treidattiin Chicagoon. Ketjukavereina Gomezilla on siis ollut Burishia, Sheppardia, Galiardia, Desjardinsia ja välillä Wingelsiäkin.
Pelatessaan ylemmissä ketjuissa on kokeillut monen eri pelaajan kanssa. Saa välillä vastuuta ylivoimallakin. Minä olen ainakin ollut ihan tyytyväinen Gomezin otteisiin. Ihan mitään huikaisevaa dominointia ei ole nähty, mutta väläyksittäin sitä vanhaa Gomezia kyllä. Mitään ei odotettu, siitä kertoo kauden mittainen sainaus, taisi olla 700k caphitilla mikäli ulkomuistista oikein muistan.
Kyllähän Gomezista kuitenkin huomaa, että kunnostautuu enemmän syöttelijänä kuin viimeistelijänä. Ottanee tuon nelosketjun sentterin roolin loppukaudeksi, kun Thornton, Couture ja Pavelski ovat kolmen muun ketjun keskushyökkääjät.
Kohta on matsi alkamaisillaan, go Sharks!
Ei Detroit sitä voittoa ainakaan ansainnut.
Kiitos tästä brieffistä!
Pitääpä seurata tässä matsissa, että miten pelaa.
Niemi vs Lehtonen maalivahtikamppailu nähdään myös.
No niin, tuon Detroit-Blues läpsyttelyn jälkeen unelmana kovavauhtinen kamppailu San Josen ja Dallasin välillä. Maalejakin saa tulla...
Hait ylivoimalle poikittaisesta mailasta, joka olisi takuulla jätetty viheltämättä Stanley Cup finaalien seitsemännen pelin jatkoerässä.
Konsensus taisi muodostua Detroit-fanien kyynelistä.Äläs nyt taas ymmärrä tahallaan väärin. Päästiin täällä jo konsensukseen että iltapäiväpelit on viihdyttävyydeltään ja laadultaan aina paskaa. Vai muistuuko jotain huippumatsia mieleen?
En yllättyisi, mikäli alempien ketjujen työmyyrät ja profiililtaan raatajat ratkaisisivat ottelun 5vs5-pelissä. Galiardi, Burish ja kumppanit, teidän on mainittu.