Otteluseuranta 7.-8.4. (su-ilta/yö)

  • 24 970
  • 215

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Olipa hurja backhand Galiardilta. Oliko kauden toiseksi komein Kanen jälkeen? Dallasin pelit tuppaa olemaan viihdyttäviä, Lehtonen ei taida tosin arvostaa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ihme ettei Havlat tuulettanut... Sharks-kirjoittajat ainakin tietänevät, mitä tarkoitan.

Ei vittu, uusinnasta näkyi kyllä että yksi Sharks-pelaaja tuuletti. Taisi olla Burns, Havlat jatkoi kovasti taistelua opittuaan aiemmista toilailuistaan. Komiikkaa ja huippukiekkoa hyvään aikaan.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ei vittu, uusinnasta näkyi kyllä että yksi Sharks-pelaaja tuuletti. Taisi olla Burns, Havlat jatkoi kovasti taistelua opittuaan aiemmista toilailuistaan. Komiikkaa ja huippukiekkoa hyvään aikaan.

Mun mielestä se oli nimenomaan Havlat joka ainakin nosti hetkeksi käsiään pystyyn mutta jatkoi pian peliä huomattuaan ettei pompannut maaliin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
No jopas! Tuomari laskee Sennheiserit korviltaan ja Sharksille maali! Kiva yllätys, en olisi ihan heti arvannut!
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Miten vitussa tuosta saa maalin...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Pitkään piti etsiä oikeaa kamerakulmaa, mutta oikeus tapahtui. Vlasic 4-2.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Olipa erikoinen tuomio, ilmeisesti Toronton taikamonitoreista näkee ihan eri hommia. Rubishillekin olisi voinut viheltää goalie interferencen jo lähtökohtaisesti... Näillä mennään, viihdyttävä päiväsuuppailu on joka tapauksessa meneillään.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Olipa erikoinen tuomio, ilmeisesti Toronton taikamonitoreista näkee ihan eri hommia. Rubishillekin olisi voinut viheltää goalie interferencen jo lähtökohtaisesti... Näillä mennään, viihdyttävä päiväsuuppailu on joka tapauksessa meneillään.
Dallasin feedi ei näyttänyt? Sharksin feedistä näkyi selvästi, että meni sisään.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Niemeltä kauden paras torjunta kilpikädellä, Nystrom jää ilman maalia.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Lähinnä sitä meinasin että Burishilla täysin selkeä jäähyn paikka kun pisti Kärpän maihin.

Hmm, tiukka taistelu on myös paskimman pakkiparin tittelistä tässä ottelussa. Stuart-Demers vai Larsen-Rome?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Dallasin feedi ei näyttänyt? Sharksin feedistä näkyi selvästi, että meni sisään.

Kyse taisi pikemminkin olla siitä, ehtikö tuomari viheltää pelin poikki ennen kiekon lipumista yli maaliviivan. Ja täytyy kyllä sanoa, että itse en olisi maalia hyväksynyt, vaikka Sharks-lasein olen tähänkin matsiin lähtenyt. Jos minulla lasit olisi.
 

Wire

Jäsen
Kyse taisi pikemminkin olla siitä, ehtikö tuomari viheltää pelin poikki ennen kiekon lipumista yli maaliviivan. Ja täytyy kyllä sanoa, että itse en olisi maalia hyväksynyt, vaikka Sharks-lasein olen tähänkin matsiin lähtenyt. Jos minulla lasit olisi.

Miksi et? Kiekko meni suoraan laukauksesta maaliviivan yli...
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Miksi et? Kiekko meni suoraan laukauksesta maaliviivan yli...

Menikö? Minä en ole tuosta aivan varma. Toivottavasti kelailevat vielä hieman tilannetta. Maalilla oli niin paljon trafiikkia, että tuosta on melkein mahdoton sanoa mitään. Niin epävarma tilanne, että jättäisin hyväksymättä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kyse taisi pikemminkin olla siitä, ehtikö tuomari viheltää pelin poikki ennen kiekon lipumista yli maaliviivan. Ja täytyy kyllä sanoa, että itse en olisi maalia hyväksynyt, vaikka Sharks-lasein olen tähänkin matsiin lähtenyt. Jos minulla lasit olisi.
Kiekkohan meni about suoraan sisään Vlasicin kudista. Katsoin vielä itse uudestaan sen tilanteen, ihan selvä maali, kun tietää toisesta kuvakulmasta mihin kiekko meni.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kiekkohan meni about suoraan sisään Vlasicin kudista. Katsoin vielä itse uudestaan sen tilanteen, ihan selvä maali, kun tietää toisesta kuvakulmasta mihin kiekko meni.

Niin no, hankala sanoa. HD Player näyttää vierasjoukkueen feediä, ja siinä nähdyn kuvan perusteella kaipaisin vielä lisänäyttöä. Jos jollakulla on giffiä tilanteesta, niin asiaa voitaisiin pohdiskella muutenkin kuin näppituntumalta. En osaa yhtään sanoa, mutta sen perusteella mitä itse olen nähnyt, niin en voisi maaliksi tuomita.
 

Kily

Jäsen
Suosikkijoukkue
Senators, Alfie 1995-2013, HIFK
Floridassa startataan kohta, Ottawalla maalissa lähes 20 ottelun tauon jälkeen Craig Anderson! Toivottavasti Andy johtaa Senaattorit katkaisemaan orastavan tappioputken.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Cbj-Minnesota alkamassa myös. Mikkeli johtaa kakkoskenttä ja Pominville ykkösessä Mikon ja Parisen kanssa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Niin no, hankala sanoa. HD Player näyttää vierasjoukkueen feediä, ja siinä nähdyn kuvan perusteella kaipaisin vielä lisänäyttöä. Jos jollakulla on giffiä tilanteesta, niin asiaa voitaisiin pohdiskella muutenkin kuin näppituntumalta. En osaa yhtään sanoa, mutta sen perusteella mitä itse olen nähnyt, niin en voisi maaliksi tuomita.
imgur: the simple image sharer

Stilli on paras mitä saan sulle aikaan. Mutta luulisi riittävän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös