ufon_kaakao
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Sebastian Aho
Olipa hurja backhand Galiardilta. Oliko kauden toiseksi komein Kanen jälkeen? Dallasin pelit tuppaa olemaan viihdyttäviä, Lehtonen ei taida tosin arvostaa.
Ihme ettei Havlat tuulettanut... Sharks-kirjoittajat ainakin tietänevät, mitä tarkoitan.
Ei vittu, uusinnasta näkyi kyllä että yksi Sharks-pelaaja tuuletti. Taisi olla Burns, Havlat jatkoi kovasti taistelua opittuaan aiemmista toilailuistaan. Komiikkaa ja huippukiekkoa hyvään aikaan.
Laittamalla kiekon sisään.Miten vitussa tuosta saa maalin...
Dallasin feedi ei näyttänyt? Sharksin feedistä näkyi selvästi, että meni sisään.Olipa erikoinen tuomio, ilmeisesti Toronton taikamonitoreista näkee ihan eri hommia. Rubishillekin olisi voinut viheltää goalie interferencen jo lähtökohtaisesti... Näillä mennään, viihdyttävä päiväsuuppailu on joka tapauksessa meneillään.
Dallasin feedi ei näyttänyt? Sharksin feedistä näkyi selvästi, että meni sisään.
Kyse taisi pikemminkin olla siitä, ehtikö tuomari viheltää pelin poikki ennen kiekon lipumista yli maaliviivan. Ja täytyy kyllä sanoa, että itse en olisi maalia hyväksynyt, vaikka Sharks-lasein olen tähänkin matsiin lähtenyt. Jos minulla lasit olisi.
Miksi et? Kiekko meni suoraan laukauksesta maaliviivan yli...
Kiekkohan meni about suoraan sisään Vlasicin kudista. Katsoin vielä itse uudestaan sen tilanteen, ihan selvä maali, kun tietää toisesta kuvakulmasta mihin kiekko meni.Kyse taisi pikemminkin olla siitä, ehtikö tuomari viheltää pelin poikki ennen kiekon lipumista yli maaliviivan. Ja täytyy kyllä sanoa, että itse en olisi maalia hyväksynyt, vaikka Sharks-lasein olen tähänkin matsiin lähtenyt. Jos minulla lasit olisi.
Kiekkohan meni about suoraan sisään Vlasicin kudista. Katsoin vielä itse uudestaan sen tilanteen, ihan selvä maali, kun tietää toisesta kuvakulmasta mihin kiekko meni.
imgur: the simple image sharerNiin no, hankala sanoa. HD Player näyttää vierasjoukkueen feediä, ja siinä nähdyn kuvan perusteella kaipaisin vielä lisänäyttöä. Jos jollakulla on giffiä tilanteesta, niin asiaa voitaisiin pohdiskella muutenkin kuin näppituntumalta. En osaa yhtään sanoa, mutta sen perusteella mitä itse olen nähnyt, niin en voisi maaliksi tuomita.