Otteluseuranta 7.–8.8.2020

  • 15 469
  • 313
Columbus vs. Toronto kiinnostaisi, mutta siihen on vielä puolitoista tuntia aikaa ja nuo round robinin läpsyttelyt eivät jaksa kiinnostaa, joten muiden harrastusten pariin kai mentävä. Kaikkia varmaan kiinnosti tämä mielipide yhtä paljon kuin minua kiinnostaa em. pelit.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Jos joku olisi sanonut viikko sitten että Habs voittaa jonkun joukkueen playoffeissa 0% ylivoimalla, niin olisin voinut lyödä aika paljon vetoa että hyvä jos voittavat edes yhden pelin. Price pelaa kuitenkin nollapelin sarjan kauniiksi lopuksi, joten tämä on nyt totta! Montreal tosin paransi kahteen viimeiseen peliin, joten jatkopaikka ei tullut pekästään veskarin ansiosta, kuten se tuli viimeksi kun Pens (ja Caps) lähti lauluun aikamoisen selviytymistaistelun päätteeksi 2010.

Seuraavaksi voi jännittää kumpi voittaa Tampan ja Flyersin välisen kohtaamisen ja saako Canadiensin tässä sarjassa nukkuneet kärki(taito)pelaajat itsestään jotain irti jatkossa.

Jos Elvis hoitelee vielä Toronton lauluun yöllä, niin tämä on aikamoinen ilta...
 

Gally11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens #11 - Saku Koivu, Brendan Gallagher
Voi pojat, erikoinen vuosi saa yhä erikoisempia piirteitä. Go Habs!

Lehkoselta ilman tuota ratkaisumaaliakin tosi hyvä peli, oli oikein ilo seurata tuota Arsi-Danault-Byron trioa.
 
Columbus vs. Toronto kiinnostaisi, mutta siihen on vielä puolitoista tuntia aikaa ja nuo round robinin läpsyttelyt eivät jaksa kiinnostaa, joten muiden harrastusten pariin kai mentävä. Kaikkia varmaan kiinnosti tämä mielipide yhtä paljon kuin minua kiinnostaa em. pelit.

Itse itseäni lainaten, eihän sieltä mitään läpsyttelyä tule, vaan CHIvsEDM. Ai saakeli pysynkin hereillä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Jos Elvis hoitelee vielä Toronton lauluun yöllä, niin tämä on aikamoinen ilta...

Perkele, pakkohan tämä on katsoa, vaikka meinasin nukkumaan mennä. 8:45 aloitettu kuitenkin tämä kiekkoputki Pitsiturnausta katsomalla. Kolminumeroisia lyöty Blue Jacketsiin sarjan voittamisesta 2.55 kertoimella...
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Perkele, pakkohan tämä on katsoa, vaikka meinasin nukkumaan mennä. 8:45 aloitettu kuitenkin tämä kiekkoputki Pitsiturnausta katsomalla. Kolminumeroisia lyöty Blue Jacketsiin sarjan voittamisesta 2.55 kertoimella...

Puhuin koko kesän NHLää seuraaville tutuille että pitää laittaa Edmonton ja Toronto tippumaan heti tässä karsintavaiheessa, koska nämä joukkueet onnistuvat yleensä tippumaan tavalla tai toisella "aiemmin kuin pitäisi". Kerroin olisi ollut aika hyvä, mutta olin toki niin tyhmä etten muistanut tehdä mitään noita vetoja kun kalastus vei mennessään. Kaverit tulee aukomaan tästä päätä aika kovaa jos tuo toteutuu, mutta toivotaan silti parasta!
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Miten jotenkin nyt en kestä yhtään nauramatta näitä etä-kansallislauluja tyhjässä kopissa kailotettuna. :D
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Se on VAN-TAIMERI !

Melkeen ku Brett Hull korkeesta polviasennosta.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Puhuin koko kesän NHLää seuraaville tutuille että pitää laittaa Edmonton ja Toronto tippumaan heti tässä karsintavaiheessa, koska nämä joukkueet onnistuvat yleensä tippumaan tavalla tai toisella "aiemmin kuin pitäisi". Kerroin olisi ollut aika hyvä, mutta olin toki niin tyhmä etten muistanut tehdä mitään noita vetoja kun kalastus vei mennessään. Kaverit tulee aukomaan tästä päätä aika kovaa jos tuo toteutuu, mutta toivotaan silti parasta!

Torontosta samaa mieltä. Edmontonista en. Chicagossa samat puutteet mitä Torontossa.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten mulla ei näy viaplayssa ollenkaan matsia Chicago - Edmonton?
edit. löytyi, ei ollut jostain syystä "etusivulla"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös