Saatana tuota Canadiensin YV:tä. Kolmosluokkalainen keksisi paremman tavan saada kiekon edes sinisen yli.
Arizona jatkoon onnekkaalla tuuripompulla.
Kertokaas tällaiselle ei niin paljon NHL:ää seuraavalle, mitkä joukkueet ovat neljän parhaan joukossa kun aika koittaa
Jos vedonlyöntivinkkejä kaipaat, niin löisin rahani Detroitille, Ottawalle, Kingsille ja Buffalolle.
Heh, sen verran olen perillä että tiedän noiden joukkueiden kauden olleen huono. Mietin vaan mitkä joukkueet taistelevat maljastaJos vedonlyöntivinkkejä kaipaat, niin löisin rahani Detroitille, Ottawalle, Kingsille ja Buffalolle.
Oli kyllä vakuuttava näytös sekin! Habs yritti laittaa vielä omalla vuorollaan paremmaksi, mutta taisi saada laukauksen kohti maalia. Yhtä kaikki, selvää cup-ainesta molemmilla.Penguins nokitti omalla teoksellaan...
Heh, sen verran olen perillä että tiedän noiden joukkueiden kauden olleen huono. Mietin vaan mitkä joukkueet taistelevat maljasta
Kertokaas tällaiselle ei niin paljon NHL:ää seuraavalle, mitkä joukkueet ovat neljän parhaan joukossa kun aika koittaa
Heh, sen verran olen perillä että tiedän noiden joukkueiden kauden olleen huono. Mietin vaan mitkä joukkueet taistelevat maljasta
Sen tiedän että Toronto ei ainakaan, Colorado voi olla hyvä, samoin Philadelphia ja Carolina, ehkä myös TampaKertokaas tällaiselle ei niin paljon NHL:ää seuraavalle, mitkä joukkueet ovat neljän parhaan joukossa kun aika koittaa
Ai niin joo, mä olen aika uusi näissä NHL-seurannoissa...Ei se tuuria ole jos jätkä on noin vapaana takatolpalla.