PIT-MON sarjasta selviävälle tulee myöskin noutaja seuraavalla kierroksella.NSH-ARI
PIT-MON sarjasta selviävälle tulee myöskin noutaja seuraavalla kierroksella.NSH-ARI
Tää on muuten kinkkinen sarja tää. Haluaisin tietenkin Montrealin menevän jatkoon, mutta en kyllä missään nimessä haluaisi Pittspurghille mahdollisuutta saada Lafreniere. No, toivotaan Montrealin menevän jatkoon ja arpaonnen kiertävän Pingviinit kaukaa.PIT-MON sarjasta selviävälle tulee myöskin noutaja seuraavalla kierroksella.
Minä taas haluaisin Penguinsin voittavan Stanley Cupin ja Floridan saavan Lafrenieren. Mielenkiintoista miten kinkkistä.Tää on muuten kinkkinen sarja tää. Haluaisin tietenkin Montrealin menevän jatkoon, mutta en kyllä missään nimessä haluaisi Pittspurghille mahdollisuutta saada Lafreniere. No, toivotaan Montrealin menevän jatkoon ja arpaonnen kiertävän Pingviinit kaukaa.
Muuten sama, mutta Stanley Cupin voittavaan jengiin vaihtaisin Flyersin.Minä taas haluaisin Penguinsin voittavan Stanley Cupin ja Floridan saavan Lafrenieren. Mielenkiintoista miten kinkkistä.
No joo. Lafreniere siihen Barkovin laidalle. Mikäpä siinä.Minä taas haluaisin Penguinsin voittavan Stanley Cupin ja Floridan saavan Lafrenieren. Mielenkiintoista miten kinkkistä.
Onko tämä nyt sitten nykypäivän ilmaveivi?Mikke osu polvarilla kiekkoon ennen Elliksen pomppusyöttöä!
Mikke osu polvarilla kiekkoon ennen Elliksen pomppusyöttöä!