Otteluseuranta 6.–7.5.2017

  • 15 955
  • 252

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ottawassa taitaa olla jopa yleisöä, kiekkofaneja.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Neil takaisin kehis. Jotenkin fiilis, että "hobitti" vielä loukkaantuu tässä pelissä, kun tunkee pieniin väleihin ja juuri nyt tuntuu vauhtia ja tunnetta olevan järkeä enemmän pelissä. Toivottavasti olen väärässä
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Rangers tulee tasoihin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Katsos, Sinipaidat tuli tasoihin. Tai valkoisissa paidoissahan Rangers tänään pelaa.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ottawalla menee lataus osittain yli jo. Mahtavaa!
 

SaucerPass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs
Aika sopivaa, että monien mielestä vielä jäljellä olevista joukkueista ne kaksi heikointa ovat tarjonneet ainakin itse näkemistäni tämän kevään peleistä sen intensitiivisimmän, vauhdikkaimmain sekä viihdyttävimmän. En varmasti mene nukkumaan erätauolla.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Aika sopivaa, että monien mielestä vielä jäljellä olevista joukkueista ne kaksi heikointa ovat tarjonneet ainakin itse näkemistäni tämän kevään peleistä sen intensitiivisimmän, vauhdikkaimmain sekä viihdyttävimmän. En varmasti mene nukkumaan erätauolla.
Rangers pelasi kyllä aika kovan runkosarjan, ja taisi olla runkosarjan viides, joten vähän itse asiassa ihmettelen tätä. Käyrä oli kyllä hieman laskeva, joten sikäli ymmärrän. Tais tulla tuplajäähy erän loppuun, McDonagh Ragsilta, Ottawan pukaria en huomannut, mutta tuomari näytti boxit.
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Aika sopivaa, että monien mielestä vielä jäljellä olevista joukkueista ne kaksi heikointa ovat tarjonneet ainakin itse näkemistäni tämän kevään peleistä sen intensitiivisimmän, vauhdikkaimmain sekä viihdyttävimmän. En varmasti mene nukkumaan erätauolla.

Voi toki olla näin myös, mutta itseäni ei pelota jäljellä olevista jengeistä kuin Penguins.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Minä sain jostain mielikuvan, että Bruins-sarjan avauskotimatsi oli melkoinen floppi, ihmettelyn aihe.

Eikun @disco-stu tuossa jo vetikin median näkemystä kehiin
Juu Boston-sarja myi loppuun, eli ei tuolla nyt ihan hirmuisia ongelmia pitäisi olla. Linkissä spekuloidaankin noita osasyitä, miksi yleisökatoa on.

edit. sanotaan nyt sen verran tässä erätauon melskeessä, että onhan toi nyt ihan törkeetä kiskontaa repiä 30 taalaa parkkipaikasta, kun käytännössä auto on ainut vaihtoehto päästä hallille. Ja runkosarjassa jo maksaa 20 taalaa. Eli ottelulippu ~150$ + 20% alkaa oleen kipupisteillä ihan isommallekkin fanille.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Voi toki olla näin myös, mutta itseäni ei pelota jäljellä olevista jengeistä kuin Penguins.
Sama täällä.
MM-lätkä on kaukista änäriin verrattuna. Huikeeta taistelua ja tappelua kaukalon jokaisesta sentistä. Tykkään, vaikka kaukalossa ei suosikkijoukkueeni olekaan.
En tiedä mitä MM-lätkästä on kirjoitettu, mutta tuo katsomani Suomen esittämä hitaasti kaartaen liikkelle ja syöttö viereen -avaukset kyllä lähinnä huvittivat.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Bobby Ryan on enemmän urheilija kuin Duckseissa. Mutta.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Turris vetää kyllä aina kuin mshdollista niin Glassia päin :D
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Senkö takia näissä poffeissa ei näy laukaus- tilastoa yläkulmassa, että kaikki varmasti muistaa koko ajan, että "Series tied 2-2"?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Anderson petrannut paljon alun jälkeen. Tai no, eihän sille ekalle mitään voinut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös