Onko Ottawassa ollut yleisöpulaa? En ole niin seurannut tätä jengiä.Ottawassakin taitaa olla jopa yleisöä, kiekkofaneja.
Jonkin verran joo, tosin Kanadassa ehkä vähän ylireagoidaan näihin. Mutta kuitenkin, oli siis tyhjää. Tässä Ottawa Sunin toimittajan näkemystä:Onko Ottawassa ollut yleisöpulaa? En ole niin seurannut tätä jengiä.
Rangers pelasi kyllä aika kovan runkosarjan, ja taisi olla runkosarjan viides, joten vähän itse asiassa ihmettelen tätä. Käyrä oli kyllä hieman laskeva, joten sikäli ymmärrän. Tais tulla tuplajäähy erän loppuun, McDonagh Ragsilta, Ottawan pukaria en huomannut, mutta tuomari näytti boxit.Aika sopivaa, että monien mielestä vielä jäljellä olevista joukkueista ne kaksi heikointa ovat tarjonneet ainakin itse näkemistäni tämän kevään peleistä sen intensitiivisimmän, vauhdikkaimmain sekä viihdyttävimmän. En varmasti mene nukkumaan erätauolla.
Onko Ottawassa ollut yleisöpulaa? En ole niin seurannut tätä jengiä.
Aika sopivaa, että monien mielestä vielä jäljellä olevista joukkueista ne kaksi heikointa ovat tarjonneet ainakin itse näkemistäni tämän kevään peleistä sen intensitiivisimmän, vauhdikkaimmain sekä viihdyttävimmän. En varmasti mene nukkumaan erätauolla.
Juu Boston-sarja myi loppuun, eli ei tuolla nyt ihan hirmuisia ongelmia pitäisi olla. Linkissä spekuloidaankin noita osasyitä, miksi yleisökatoa on.Minä sain jostain mielikuvan, että Bruins-sarjan avauskotimatsi oli melkoinen floppi, ihmettelyn aihe.
Eikun @disco-stu tuossa jo vetikin median näkemystä kehiin
Sama täällä.Voi toki olla näin myös, mutta itseäni ei pelota jäljellä olevista jengeistä kuin Penguins.
En tiedä mitä MM-lätkästä on kirjoitettu, mutta tuo katsomani Suomen esittämä hitaasti kaartaen liikkelle ja syöttö viereen -avaukset kyllä lähinnä huvittivat.MM-lätkä on kaukista änäriin verrattuna. Huikeeta taistelua ja tappelua kaukalon jokaisesta sentistä. Tykkään, vaikka kaukalossa ei suosikkijoukkueeni olekaan.