Otteluseuranta 6.–7.5.2017

  • 15 705
  • 252

Eeyore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Neil juhlii paria maalia jäähypenkiltä. Oli ilmeisesti taktinen veto, jolla saivat Rangersin pakan sekaisin.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ja 3-2! Neal vois ottaa ulosajon samaan vauhtiin, kun tuntuu lamppu syttyvän miehen jäähyn aikana
 

Eeyore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täällä taitaa valtaosa olla Rangersin puolella. Ketään, joka liputtaa Ottawan värejä?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Rangers on aivan sekaisin. Uskooko joku oikeasti, että Neilin typerä jäähy tämän aiheutti?
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Rangers on aivan sekaisin. Uskooko joku oikeasti, että Neilin typerä jäähy tämän aiheutti?
Läpällähän täällä näitä heitellään ;)
Mutta ainakin tulikuuma on kotijoukkue, oli kyllä jo ennen Nealin boksia. Mahtavaa sykettä!
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Neil auttaa joukkuetta miten parhaiten pystyy.
Näin varmaan, mutta en näe, että tuossa oman joukkueen yv:n syömisestä mikään spiritti käynnistyi. 1-2 kavennuksesta lähtien ollut heillä henki päällä jo.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Huhhuh, joka vihellyksen jälkeen naamanhierontaa! Päiväpeli, ja menoa perkeleesti!
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Neil ja Glass on molemmat aika saman tason koohottajia ja molemmat hyödyttää joukkuetta parhaiten pysymällä pois jäältä :) Neilin YV:n nollannut pelleily tietysti oli huono juttu mutta toisaalta sai myös 10min siihen päälle :)
On muuten huippuviihdyttävää peliä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Täällä taitaa valtaosa olla Rangersin puolella. Ketään, joka liputtaa Ottawan värejä?

Ei ole kukaan näköjään ilmoittautunut. Minä olen Nykin jengin puolella, sen myönnän.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Glass on ollut mielestäni helvetin hyvä mitä näitä pelejä oon katsellut.

E: Pakko se on jatkaa samaa mantraa, mutta ihan mieletön peli! Jokainen taklaus viedään loppuun ja nahistellaan vihellysten jälkeen jne.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Hienoa kiekkoa pelataan nyt.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Glass on ollut mielestäni helvetin hyvä mitä näitä pelejä oon katsellut.
Niin on, ja äijällä on hyvää itseironiaa. Sanoi edellisen pelin kahdesta syötöstä kysyttäessä, että toisessa pakki veti mun jalkaan ja toinen tuli päätydumpista.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Glass on ollut mielestäni helvetin hyvä mitä näitä pelejä oon katsellut.

E: Pakko se on jatkaa samaa mantraa, mutta ihan mieletön peli! Jokainen taklaus viedään loppuun ja nahistellaan vihellysten jälkeen jne.

Ainakin tota Glassin hämmentämistä on ihan hauska katsoa
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Taitaa olla paras peli mikä tämän kevään taistoissa on osunut omalle kohdalle. Aivan saatanan huikeaa kiekkoa koko (kohta) 40min ajan.
 

Big Bear

Jäsen
MM-lätkä on kaukista änäriin verrattuna. Huikeeta taistelua ja tappelua kaukalon jokaisesta sentistä. Tykkään, vaikka kaukalossa ei suosikkijoukkueeni olekaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös