Uskooko joku oikeasti, että Neilin typerä jäähy tämän aiheutti?
Läpällähän täällä näitä heitellään ;)Rangers on aivan sekaisin. Uskooko joku oikeasti, että Neilin typerä jäähy tämän aiheutti?
Näin varmaan, mutta en näe, että tuossa oman joukkueen yv:n syömisestä mikään spiritti käynnistyi. 1-2 kavennuksesta lähtien ollut heillä henki päällä jo.Neil auttaa joukkuetta miten parhaiten pystyy.
Läpällähän täällä näitä heitellään ;)
Mutta ainakin tulikuuma on kotijoukkue, oli kyllä jo ennen Nealin boksia. Mahtavaa sykettä!
Täällä taitaa valtaosa olla Rangersin puolella. Ketään, joka liputtaa Ottawan värejä?
Rangers on aivan sekaisin. Uskooko joku oikeasti, että Neilin typerä jäähy tämän aiheutti?
Glassilla Rangersin paras PPM =DNeil ja Glass on molemmat aika saman tason koohottajia ja molemmat hyödyttää joukkuetta parhaiten pysymällä pois jäältä :)
On muuten huippuviihdyttävää peliä.
Niin on, ja äijällä on hyvää itseironiaa. Sanoi edellisen pelin kahdesta syötöstä kysyttäessä, että toisessa pakki veti mun jalkaan ja toinen tuli päätydumpista.Glass on ollut mielestäni helvetin hyvä mitä näitä pelejä oon katsellut.
Glass on ollut mielestäni helvetin hyvä mitä näitä pelejä oon katsellut.
E: Pakko se on jatkaa samaa mantraa, mutta ihan mieletön peli! Jokainen taklaus viedään loppuun ja nahistellaan vihellysten jälkeen jne.