Siis mikä tuossa Lähteenmäen "taklauksessa" osui päähän? Selostajien puheista sai sellaisen kuvan, että olisi rumastikin ajeltu, mutta itse en streamissa nähnyt mitään rikollista.
Kädet alhaalla hieman puun takaa tuli töötti ja siitä rangaistus.
Siis mikä tuossa Lähteenmäen "taklauksessa" osui päähän? Selostajien puheista sai sellaisen kuvan, että olisi rumastikin ajeltu, mutta itse en streamissa nähnyt mitään rikollista.
Yv on aika vitsi edelleen. Sport nollla yv maalia finaaleissa ja silti näin tiukassa mestaruus. Yleensähän nämä ratkaisevat.
Minusta Jasko ja Lähteenmäki olleet parhaita, mutta Flinck keskittyy edelleen vähän vääriin asioihin, tuuppii, tönii ja höntsäilee, tekisi enemmän peliä.Lähteenmäen kymppi on paska homma. Flinckin ketju on kuitenkin ollut tänään joukkueen paras osa.
Yleensä tuo tarkoittaa kertoimien päivittämistä. Voi kestää n. 5-15min.Meitsi ei paikallisessa R-Kioskissa pystynyt lappua enää jättämään. Kone ilmoitti "kohde väliaikaisesti suljettu" ja tuohon kioskin myyjätär ilmoitti juuri tuon, että kohde on suljettu kun tasureita on veikattu niin paljon. Odotin kuitenkin vielä mutta ei onnistunut.
Kyllähän se oli ainoastaan selostaja Anu Saukkonen joka siellä kentällä verta näki. Itse näin heti että vitut siellä mitään verta ole vaan hammassuojat ovat jäässä.
Paikanpäältä katseltuna, ei jumalauta mitä filmiä sportilta. Valmentajansa näköinen jengi.
Yleensä tuo tarkoittaa kertoimien päivittämistä. Voi kestää n. 5-15min.
Meitsi ei paikallisessa R-Kioskissa pystynyt lappua enää jättämään. Kone ilmoitti "kohde väliaikaisesti suljettu" ja tuohon kioskin myyjätär ilmoitti juuri tuon, että kohde on suljettu kun tasureita on veikattu niin paljon. Odotin kuitenkin vielä mutta ei onnistunut.
Liekö ollut niin komea asiakas notta myyjätär oli jäätynyt pahasti ja keksi liiallisen tasurien pelaamisen päästään?
Veikkauksen sivuilla pyörivän striimin kautta en nyt kuitenkaan mene varmaksi sanomaan osuiko taklaus itsessään päähän vai ei.
Kummolan mielestä finaalisarja todistaa Suomi-kiekon tasoa ja laatua. Voisipa samaa sanoa myös Suomi-kiekon päättäjistä.