Otteluseuranta 5.Mestisfinaali Jukurit-Sport ke 16.03.2011

  • 55 355
  • 242

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Toivottavasti ratkeaa vielä jatkoajalla tämä matsi!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Se oli lähteyksen alussa vielä "Fågström".

Sport selvästi parantanu koko ajan. Eiköhän me tämä vielä käännetä. :)

No se on minulle aivan sama, mikä se on. Yllättäen Saukkonen ei saanut sitäkään oikein. Ehkä se alkuperäisen jutun pointti ei ollut pelaajan nimessä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sivukaneettina...Veikkaus sulki kohteen noin 20 minsaa ennen kuin olisi pitänyt. Syynä se, että tasureita oli veikattu liikaa. Yrittävät jälleen minimoida tappion. Hienoa toimintaa...
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Fågström pelasi Hermeksessä muutaman pelin, kaavailin sitä Hermekselle 2-3 -ketjun laidalle ensi kaudeksi =) Toivottavasti tulee..
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sivukaneettina...Veikkaus sulki kohteen noin 20 minsaa ennen kuin olisi pitänyt. Syynä se, että tasureita oli veikattu liikaa. Yrittävät jälleen minimoida tappion. Hienoa toimintaa...

Mun pitkäveto kupongissani lukee aika 18:16:37 ja sinkkuna Jukurit-Sport X 4,30.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Päähän napsuu tilanteen jälkeen. Ja Jukurien pakka sekaisin, kun Lähteenmäelle lisäksi 10min.
 

d2uce

Jäsen
Nopeasti saivat jään putsattua ja Taimellakin onneksi verenvuoto tyrehtyi nopeasti niin ei tullut pidempää katkoa peliin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Nyt väisti kyllä Lähteenmäki luodin, jossa luki ulosajo. Itseasiassa aika törkeän näköinen tilanne, kun veti syötön jälkeen ilmeisesti kyynärpäällä nuppiin. Pisteet Taimelle (liiasta?) rehtiydestä, kun ei jäänyt makailemaan, koska olisi ollut melko varma ulosajo tuossa tilanteessa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Olis jo yv-maalin paikka, muuten voidaan mun mielestä poistaa rangaistukset säännöistä kokonaan, ehehehe
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Lähteenmäen kymppi on paska homma. Flinckin ketju on kuitenkin ollut tänään joukkueen paras osa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nopeasti saivat jään putsattua ja Taimellakin onneksi verenvuoto tyrehtyi nopeasti niin ei tullut pidempää katkoa peliin.

Jep, mutta muistetaan että Sport ei syyllisty loukkaantumisten näyttelemiseen. Eli Taimi varmaan ihan oikeasti kuvitteli että sattui pahasti ;-)
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Sportin yv edelleen p*skaa. Aika huikeaa trilleriä vedetään, tai kenties tullaan vetämään, haiskahtaa nimittäin siltä että voidaan vielä nähdä jatkoerä jos toinenkin.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Siis mikä tuossa Lähteenmäen "taklauksessa" osui päähän? Selostajien puheista sai sellaisen kuvan, että olisi rumastikin ajeltu, mutta itse en streamissa nähnyt mitään rikollista.
 

jaetski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Yv on aika vitsi edelleen. Sport nollla yv maalia finaaleissa ja silti näin tiukassa mestaruus. Yleensähän nämä ratkaisevat.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mun pitkäveto kupongissani lukee aika 18:16:37 ja sinkkuna Jukurit-Sport X 4,30.

Meitsi ei paikallisessa R-Kioskissa pystynyt lappua enää jättämään. Kone ilmoitti "kohde väliaikaisesti suljettu" ja tuohon kioskin myyjätär ilmoitti juuri tuon, että kohde on suljettu kun tasureita on veikattu niin paljon. Odotin kuitenkin vielä mutta ei onnistunut.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis mikä tuossa Lähteenmäen "taklauksessa" osui päähän? Selostajien puheista sai sellaisen kuvan, että olisi rumastikin ajeltu, mutta itse en streamissa nähnyt mitään rikollista.

Ite kans kattelin, ettei mitään kontaktia olisi ollut.
Toki varaan oikeuden olla väärässä asian suhteen.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kyllähän se oli ainoastaan selostaja Anu Saukkonen joka siellä kentällä verta näki. Itse näin heti että vitut siellä mitään verta ole vaan hammassuojat ovat jäässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös