Otteluseuranta: 5.5.2012; MM-kisojen toinen päivä

  • 48 514
  • 268
Tila
Viestiketju on suljettu.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Sveitsillä kiekko viivalla ja heti perään maali. 5-1.
 

Pardus

Jäsen
Tässäpä joutaakin kääntämään ajatuksensa jo Latvian otteluun. Ja tulosveikkaukset taidan jättää tekemättä sen ottelun kohdalta.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässäpä joutaakin kääntämään ajatuksensa jo Latvian otteluun. Ja tulosveikkaukset taidan jättää tekemättä sen ottelun kohdalta.
Itse uskoisin, että luvassa on hieman tasaisempi peli, mitä ennakkoon monet ehkä odottavat. Latvia +3 tasoituksella pitkävedossa kiinni. Latvian maalinteko tulee olemaan kylläkin vaikea johtuen Varlamovin hyvistä otteista. Latvia-Venäjä 1,2-3,4.

Mielenkiintoista kyllä nähdä Datsuyk ja Kuznetsov samassa ketjussa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ensimmäinen kerta meni hassun virheen piikkiin, mutta kertokaa nyt joku tuolle Katsomon jannulle, että eettinen kasakki ei ole sama, kuin etninen kasakki... .. .
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ensimmäinen kerta meni hassun virheen piikkiin, mutta kertokaa nyt joku tuolle Katsomon jannulle, että eettinen kasakki ei ole sama, kuin etninen kasakki... .. .

Älkää nyt saatana, toi oli vitsi. Olihan?? Pyörii alalla nykyisin tietysti näitä imperatiivinen kategoria -tason tyyppejä, mutta "eettinen kasakki"... ei helvetti:)
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
En löytänyt muuta ketjua, mutta toimiiko muilla Katsomo? Itse en ainakaan saa näkyviin Latvia-Venäjä peliä. Vitun paska!
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
En löytänyt muuta ketjua, mutta toimiiko muilla Katsomo? Itse en ainakaan saa näkyviin Latvia-Venäjä peliä. Vitun paska!

Ei toimi ei. Ensin iski jotain virhettä ja äsken sain jopa kuvan näkyviin, mutta pysähtyi samantien. Nyt näkyy enää pelkkää mustaa. Hieno homma...

edit. Nyt toimii.
 

pedro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suur-Helsingin Lähiö-Jormat
En löytänyt muuta ketjua, mutta toimiiko muilla Katsomo? Itse en ainakaan saa näkyviin Latvia-Venäjä peliä. Vitun paska!

Down for everyone or just me -palvelu sanoo just nyt, että katsomo.fi on alhaalla. Mulle se kyllä palvelee, siis ainakin sivunsa -- mulla ei ole tota Silverlightia, niin en tiedä, pelaako videot.
 

Muodonmuutos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En löytänyt muuta ketjua, mutta toimiiko muilla Katsomo? Itse en ainakaan saa näkyviin Latvia-Venäjä peliä. Vitun paska!

Ei toimi täälläkään. Eilen sai katsella pätkivää kuvaa niistä peleistä, mitkä Helsingissä pelattiin, tänään sitten näin. Luulisi rahalla saavan toimivan palvelun, mutta en voi sanoa tämän tulleen mitenkään täysin yllätyksenä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Eihän tuolla Lat-Rus- matsissakaan yleisömäärällä juhlita, mutta ihan hyvää kannustusta kuuluu lehtereiltä kuitenkin. Hienoa ja rytmikästä menoa niin latvialais- kuin venäläis-faneiltakin!

ps. Pelikin ollut ihan mukiinmenevää!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Katsomokin palasi jaloilleen. Onneksi kuitenkin maksava asiakas saa nähdä ainakin 50 minuuttia peliä.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Tehkää nyt stana lisää, sinä pieni ja sympaattinen Latvia! Hyvää peliä. :)
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Onhan tuo Latvija äärettömän sympaattinen joukkue. Pelaajien nimetkin on suurimmaksi osaksi kuin suoraan kummelin elokuvasta napattuja. Se on aina Latvijan joukkueessa vedonnut allekirjoittaneeseen.

EDIT: Ja tietysti osansa on myös hienoilla ja värikkäillä faneilla jotka ovat jääneet mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös