No se ei vielä niin kauhean paha ole, jos kuulostaa samalta...Onko muuten tuo Helsingin ottelujen kuuluttaja sama tyyppi joka kuuluttaa HIFK:n kotimatseja? Kuulostaa samalta.
No se ei vielä niin kauhean paha ole, jos kuulostaa samalta...Onko muuten tuo Helsingin ottelujen kuuluttaja sama tyyppi joka kuuluttaa HIFK:n kotimatseja? Kuulostaa samalta.
Meni ihan ohi kun mute telkkarissa, mitäs koira sanoi?
Itse uskoisin, että luvassa on hieman tasaisempi peli, mitä ennakkoon monet ehkä odottavat. Latvia +3 tasoituksella pitkävedossa kiinni. Latvian maalinteko tulee olemaan kylläkin vaikea johtuen Varlamovin hyvistä otteista. Latvia-Venäjä 1,2-3,4.Tässäpä joutaakin kääntämään ajatuksensa jo Latvian otteluun. Ja tulosveikkaukset taidan jättää tekemättä sen ottelun kohdalta.
Ensimmäinen kerta meni hassun virheen piikkiin, mutta kertokaa nyt joku tuolle Katsomon jannulle, että eettinen kasakki ei ole sama, kuin etninen kasakki... .. .
Ei taira riittää tulosvedon 6-1 jos ei Sveitsi himmaa tahtiaan...
En löytänyt muuta ketjua, mutta toimiiko muilla Katsomo? Itse en ainakaan saa näkyviin Latvia-Venäjä peliä. Vitun paska!
En löytänyt muuta ketjua, mutta toimiiko muilla Katsomo? Itse en ainakaan saa näkyviin Latvia-Venäjä peliä. Vitun paska!
Toimiiko teillä enää tuo HDTV Player? Itselläni herjaa jotain "osta Katsomoa".
This video playback failed: 3222 On ilmennyt virhe
Jonkinlainen blacout päällänsä.
edit. refresh, ja kuva tuli näkyviin.