Otteluseuranta 5.1.2024 (9. kisapäivä)

  • 47 270
  • 1 178

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Heeeeetkinen.... Tekikö USA eilen ekan maalinsa YV:llä?

Toistaako tää nyt jotain kaavaa...
Onneksi Suomi ei ole monestikaan historiassa menettänyt Tsekkiä vastaan johtoasemaa. Vai hetkinen...?
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jep. Olen pitänyt Ikaa ihan hyvänä kommentaattorina yleensä mutta näissä kisoissa on ollut mielestäni huono. En tiedä jännittääkö liikaa pelejä vai mikä.
Minä sen sijaan en jännitä niin paljoa, ettenkö voisi neutraalisti kommentoida.

Kisojen jälkeen tulossa Suomen pelaajista arvosanat.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Jep. Olen pitänyt Ikaa ihan hyvänä kommentaattorina yleensä mutta näissä kisoissa on ollut mielestäni huono. En tiedä jännittääkö liikaa pelejä vai mikä.
Ei tolla Lehkosella kauhean hyvä kesä ollut. Paljon oli kissanristiäistä, Turussa piti olla ja muuta. Varmaan hän tietoisestikin ajoi raskaiden vuosien jälkeen konetta alas, mutta ehkä urheilua ei ihan samalla tavalla tullut tehtyä kuin aiemmin.
 

Alejandro

Jäsen
Tuli muuten mieleen, että jos maalivahti torjuu ilmaveivimaaliyrityksen kypärällään, niin siinähän todennäköisesti saa mailan samalla päähänsä. Voiko tästä tilanteesta mitenkään viheltää vastustajalle jäähyä? Jos siis pamauttaa kunnolla kupoliin. Onkohan tällaisesta skenaariosta ennakkotapausta olemassa?
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Tuli muuten mieleen, että jos maalivahti torjuu ilmaveivimaalin kypärällään, niin siinähän todennäköisesti saa mailan samalla päähänsä. Voiko tästä tilanteesta mitenkään viheltää vastustajalle jäähyä? Jos siis pamauttaa kunnolla kupoliin. Onkohan tällaisesta skenaariosta ennakkotapausta olemassa?

Veikkaan, että riippuu siitä piteleekö maalivahti kasvojansa
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vähän liian kovaa kerrointa tsekille tyrkyttääpi niin sama kokeilla. Oisko eilisen toisinto 0-2 -> 3-2 ja Largelle kenkää.
Toivotaan, että Suomen pelaajia kiinnostaa tuo pronssin voittaminen yhtä vähän kuin itseäni.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Olisi kyllä ollut kiva kuunnella myös muita Discoveryn selostajia välierissä ja mitalipeleissä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Suomen jokaisessa pelissä 2. erä on aina ollut ylivoimaisesti huonoin. Voisiko Ika edes kerran viitata tähän selostamossa vai liekkö huomannut asiaa vielä lainkaan.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Olen nähnyt tämän ennekin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös