Onneksi Suomi ei ole monestikaan historiassa menettänyt Tsekkiä vastaan johtoasemaa. Vai hetkinen...?Heeeeetkinen.... Tekikö USA eilen ekan maalinsa YV:llä?
Toistaako tää nyt jotain kaavaa...
Onneksi Suomi ei ole monestikaan historiassa menettänyt Tsekkiä vastaan johtoasemaa. Vai hetkinen...?Heeeeetkinen.... Tekikö USA eilen ekan maalinsa YV:llä?
Toistaako tää nyt jotain kaavaa...
Minä sen sijaan en jännitä niin paljoa, ettenkö voisi neutraalisti kommentoida.Jep. Olen pitänyt Ikaa ihan hyvänä kommentaattorina yleensä mutta näissä kisoissa on ollut mielestäni huono. En tiedä jännittääkö liikaa pelejä vai mikä.
Minä sen sijaan en jännitä niin paljoa, ettenkö voisi neutraalisti kommentoida.
Kisojen jälkeen tulossa Suomen pelaajista arvosanat.
Ei tolla Lehkosella kauhean hyvä kesä ollut. Paljon oli kissanristiäistä, Turussa piti olla ja muuta. Varmaan hän tietoisestikin ajoi raskaiden vuosien jälkeen konetta alas, mutta ehkä urheilua ei ihan samalla tavalla tullut tehtyä kuin aiemmin.Jep. Olen pitänyt Ikaa ihan hyvänä kommentaattorina yleensä mutta näissä kisoissa on ollut mielestäni huono. En tiedä jännittääkö liikaa pelejä vai mikä.
Tuli muuten mieleen, että jos maalivahti torjuu ilmaveivimaalin kypärällään, niin siinähän todennäköisesti saa mailan samalla päähänsä. Voiko tästä tilanteesta mitenkään viheltää vastustajalle jäähyä? Jos siis pamauttaa kunnolla kupoliin. Onkohan tällaisesta skenaariosta ennakkotapausta olemassa?