Vaihdoin just viaplayhin viasat jääkiekolta. Saako tässä valittua jotenkin sellasen lähetyksen, jossa ois lontoon selostus? Kännyltä castaan, eikä mulla näyttäs olevan kun tää yks(Mäkisen) lähetys valittavissa. Vai oonko tyhmä?
Onko muuten Mike Emrick lopettanut selostukset? En ole ainakaan kuullut NBC:llä.
Ja jos pelissä hyvin käy, voi olla ettei Lindell ole tänään ainoa, joka heittäytyy selälleen jääkiekkoilijan edessä.
Bluesin agentti, vaikeuttaa joukkueen keskittymistä.
Montgomeryn ilme kun tajuaa että pari tuntia pitäisi olla vilkuilematta taakseen.
Kannut näkyy siinä kohtaa kun ekaa erää on 4:37 jäljellä. Valitettavan epäaidot kyllä. Lisäksi epäilen että kannujen kantaja saattaa olla aavistuksen tyrkky, ja siksi istuu tuossa rinnat paljaana.
On selostanut tuota Columbus - Boston sarjaa. Mutta oon kyllä jo runkosarjassa pannut merkille, että miestä ei juuri ole kuultu selostuskopissa. Esim. noita NBC:n wednesday night hockey lähetyksiä on ihan muut miehet selostanut.
Jännää muuten, että Pierre McGuire ei näköjään kuulu enää Emrickin selostustiimiin. Ihan hyvä toki niin. Voisi häipyä kokonaan pois tuolta kaukalon laidalta.
Oikeassa asennossa katsoo, niin varmaan näkee heijastuksen visiitin kautta.Mainio tapitus Zucharellolta, mutta vaan väärään suuntaan...
On selostanut tuota Columbus - Boston sarjaa. Mutta oon kyllä jo runkosarjassa pannut merkille, että miestä ei juuri ole kuultu selostuskopissa. Esim. noita NBC:n wednesday night hockey lähetyksiä on ihan muut miehet selostanut.
Jännää muuten, että Pierre McGuire ei näköjään kuulu enää Emrickin selostustiimiin. Ihan hyvä toki niin. Voisi häipyä kokonaan pois tuolta kaukalon laidalta.
Ja jos pelissä hyvin käy, voi olla ettei Lindell ole tänään ainoa, joka heittäytyy selälleen jääkiekkoilijan edessä.
Tämähän on muuten instagram malli jolla on 3,7 miljoonaa seuraajaa.
On. Beast. Kun alkaa seurata Esaa tuolla jäällä, niin ei voi lopettaa katsomista...ihan huikee ukko puolustussuuntaan ja myös hyökkäyssuuntaan hyvä. Ihan vaan muutaman pelin otannalla sanoisin, että Dallasin tärkein ukko.Joo pari faktaa Schennistä..
Bluesin pojilla suut kyllä käy. Lindell on kova, tänäänkin.
Sillä blondilla on sen verran patti seuralainen, että ei kiekkopojat paljon uskalla taakseen vilkuilla.