Samaa kuuntelin. Jumalauta, sä olit itse selostamassa 2011 finaaleja ja silti sekoitat vuoteen 2012. Mä häpeän tätä sankariparia."Los Angeles Kings voitti Stanley Cupin 2011" - Antti Mäkinen
Voin kuvitella, että tuo esitelmän pitäminen alkaa jo aamiaspöydässä.
Mä toivon lähinnä että ei ollu ainoot kannut mistä Dallasissa saadaan tänä keväänä riemuita.Jaahas. Tästä läpsyttelystä jäi lähinnä mieleen kannut. Game 7:ssä jatkuu.
Vielä hauskaa tässä on se, että Mäkinen taitaa olla juuri Boston Bruins -fani.Samaa kuuntelin. Jumalauta, sä olit itse selostamassa 2011 finaaleja ja silti sekoitat vuoteen 2012. Mä häpeän tätä sankariparia.
Mielestäni hän on sanonut että hänellä ei ole yhtä lempijoukkuetta, mutta original six on lähellä sydäntä. Näin muistelisin vuosien takaa kuulleeni.Vielä hauskaa tässä on se, että Mäkinen taitaa olla juuri Boston Bruins -fani.
Kyllähän se ottelu katkeaa, kun puolustava joukkue saa kiekon haltuunsa. Kuten @Lico jo sanoi, voisi veskarit käyttää muutoin tota surutta hyväkseen ja katkaista esimerkiksi pyörityksen feikkaamalla. Nytkin Bishop kuitenkin pystyi jatkamaan peliä.En tiedä mitä, mutta jotain tolle säännölle pitää tehdä. Ei voi mennä niin, että maalivahti makaa jäässä selkeästi loukkaantuneena, ja peli jatkuu, josta käytännössä ottelu ratkeaa.