Pelin kannaltakin iso maali, mutta ennen kaikkea Määtän itsensä kannalta. Olli on ollut surkea tällä kaudella, valitettavasti. Josko se sitten tästä lähtisi paranemaan.Määttä perkele, tärkeä maali pelin kannalta.
Olli on ollut surkea tällä kaudella
Paha sanoa, 90% luistimesta oli ainakin ilmassa, mutta jos toi kärki vain kosketti sinistä maali tietysti pitäisi hyväksyä.
No, meneehän näitä väärin kuitenkin. NHL:ssä tosin harvemmin tuomarit tekevät niin isoja virheitä, mutta kotoisessa liigassa näitä ainakin näkee enemmän. Ymmärrän, että ihmisiä ärsyttää tämä, mutta mun mielestä siitä ei ole mitään haittaa jos videolta katsellaan, varsinkin kun toi tilanne oli niin lähellä.Itseäni vituttaa tämä nykymeininki missä paitsioita tarkastellaan videolta. Mun mielestä jos ihmissilmä ei livetilanteessa näe paitsiota, niin silloin se ei ole paitsio.
No onneksi tuo maali oli lopulta maali.
No, meneehän näitä väärin kuitenkin. NHL:ssä tosin harvemmin tuomarit tekevät niin isoja virheitä, mutta kotoisessa liigassa näitä ainakin näkee enemmän. Ymmärrän, että ihmisiä ärsyttää tämä, mutta mun mielestä siitä ei ole mitään haittaa jos videolta katsellaan, varsinkin kun toi tilanne oli niin lähellä.