Otteluseuranta 5.–6.12.2015

  • 8 316
  • 119

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Määttä tekee lohdutusmaalin.
 

Palsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, STL Blues, Jymy
Erikoista on kyllä tuo pingviinien sählääminen hyökkäyspäässä. 3-2 hyökkäys tuossa ihan lopussa, ja kaikki kolme ukkoa menee maalin taakse.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Capitals on vienyt Jetsiä kuin kuoriämpäriä viimeiset 15min, mutta tolpat ja Hellebuyck ovat pitäneet pelin tasoissa.

Ja 1-2
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Paha sanoa, 90% luistimesta oli ainakin ilmassa, mutta jos toi kärki vain kosketti sinistä maali tietysti pitäisi hyväksyä.
 
Paha sanoa, 90% luistimesta oli ainakin ilmassa, mutta jos toi kärki vain kosketti sinistä maali tietysti pitäisi hyväksyä.

Itseäni vituttaa tämä nykymeininki missä paitsioita tarkastellaan videolta. Mun mielestä jos ihmissilmä ei livetilanteessa näe paitsiota, niin silloin se ei ole paitsio.

No onneksi tuo maali oli lopulta maali.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Ei maistunu näköjään Kesselille millään vaikka kuinka tarjottiin. (Jinx) 2 ihan samanlaista paikkaa ja ei,kelpaa mulle.

Niin tykkäisin jos joku vielä niistäisi tuon Hörkän.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Itseäni vituttaa tämä nykymeininki missä paitsioita tarkastellaan videolta. Mun mielestä jos ihmissilmä ei livetilanteessa näe paitsiota, niin silloin se ei ole paitsio.

No onneksi tuo maali oli lopulta maali.
No, meneehän näitä väärin kuitenkin. NHL:ssä tosin harvemmin tuomarit tekevät niin isoja virheitä, mutta kotoisessa liigassa näitä ainakin näkee enemmän. Ymmärrän, että ihmisiä ärsyttää tämä, mutta mun mielestä siitä ei ole mitään haittaa jos videolta katsellaan, varsinkin kun toi tilanne oli niin lähellä.

Muun muassa tänäänkin Porin pelissä linjuri vihelsi vähintään kolme pitkää väärin, tuomiten sen puolustajan eduksi vaikka hyökkääjä oli edellä. Taisi siellä yksi paitsiokin olla, joten ei ihmissilmä vauhdissa aina kaikkea näe.
 
No, meneehän näitä väärin kuitenkin. NHL:ssä tosin harvemmin tuomarit tekevät niin isoja virheitä, mutta kotoisessa liigassa näitä ainakin näkee enemmän. Ymmärrän, että ihmisiä ärsyttää tämä, mutta mun mielestä siitä ei ole mitään haittaa jos videolta katsellaan, varsinkin kun toi tilanne oli niin lähellä.

Minusta se vaan muuttaa tällaisen nopean pelin luonnetta liikaa ja tappaa kotikatsomossa tunnetta. Ja mihin se raja vedetään mitä videolta voidaan katsoa? Kohta katsotaan ja kelaillaan minuuttikaupalla mitä lie estämisiä maalin jo synnyttyä. Virheellisesti tuomittu paitsio sinne tai tänne, ei vaikuta mihinkään. Minuuttikaupalla videoiden kelailua pelistä toiseen, vaikuttaa minun katselukokemukseen ihan helvetisti.

edit: Noista Porin pelin ratkaisuista. Olisitko halunnut nähdä, että niitä tilanteita oltaisiin kelattu videolta useita minuutteja? Siis paria pitkää kiekkoa ja paitsiota? Minä en ainakaan olisi. Jos meni väärin, niin sitten meni. Tuomarit tekevät joskus virheitä. Olen jopa kuullut, että jäähyjä vihelletään joskus heppoisin perustein tai jätetään viheltämättä. Ja jäähytilanteet ovat pelin kannalta sata kertaa merkittävämpiä kuin jotkut satunnaiset pitkät kiekot tai paitsiot.
 

Palsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, STL Blues, Jymy
Ja Tarasenko 1-0. Leafsilla kokemattomin veskarikaksikko pelissä sitten v. 1984. Yhteensä 2 peliä takana. Saa nähdä saako molemmat tänään peliaikaa. Ainakin vahvasti aloittanut Blues!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös