Otteluseuranta 5.–6.1.2021 (10. kisapäivä)

  • 59 970
  • 1 088

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jääkiekko on sangen yksinkertainen laji jos pelaajien haastatteluja kuuntelee. "Kiekkoa vaan maalille ja pelaajia sinne niin hyvää tulee". En edes muista milloin viimeksi joku ois sanonu näissä erätaukohaastatteluissa mitään muuta reseptiä ottelun voittamiseen.

Mä olen ollut pitkään sitä mieltä, että saisivat lopettaa nuo erätaukohaastattelut juuri tästä syystä. "Lisätään luistelua" on yleensä ensimmäisen erän jälkeen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Pennanen valmentaa vielä ensi vuonna? Olen itse jopa innoissani tästä, vaikuttaa sellaiselta valmentajalta joka analysoi huolella tätä pelattua turnausta, pelaajia, pelaamista pienessä kaukalossa ja omaa suoriutumista. Siten parantamista on odotettavissa ja taso on jo valmiiksi varsin hyvä.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jääkiekko on sangen yksinkertainen laji jos pelaajien haastatteluja kuuntelee. "Kiekkoa vaan maalille ja pelaajia sinne niin hyvää tulee". En edes muista milloin viimeksi joku ois sanonu näissä erätaukohaastatteluissa mitään muuta reseptiä ottelun voittamiseen.
"No niitä maaleja" Taisi Raipe joskus vastata turhautuneena erätaukohaastattelussa, kun kysyttiin mitä pitäisi tehdä pelin voittamiseksi. En muista oliko Ilveksen vai majun paita päällä
 

Wildhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boston Bruins
Pennanen valmentaa vielä ensi vuonna? Olen itse jopa innoissani tästä, vaikuttaa sellaiselta valmentajalta joka analysoi huolella tätä pelattua turnausta, pelaajia, pelaamista pienessä kaukalossa ja omaa suoriutumista. Siten parantamista on odotettavissa ja taso on jo valmiiksi varsin hyvä.
Ja saa kyllä jatkaakkiin. Tuntuu että pitää kuria hyvin, vähän sellanen köyhän miehen Jortikka.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tässä mihkää nukkumaan vielä. Ma aamun 5.50 jälkeen nukkunu vajaan 5 ja puoli tuntia...

Itellä ma 7.50 alkaen yhteensä noin 4 tuntia unta kolmessa osassa. No kun en intissä alkanut kahvia juomaan, niin miksi nytkään.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Heinolan kiekon pitämiseen voisivat kiekottomat reagoida. Menee hukkaan kun apuja ei tule.

Saa nähdä kumpi pistää kaiken likoon kolmannessa erässä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Vittu miten ärsyttävää tuo Grönmanin päälle puhuminen on. Jatkuvasti keskeyttää Hagmanin ja Henrikssonin.

Grönmannilla on enemmän asiaa sentään, joten en pidä pahana asiana.
 

Barney

Jäsen
No ei todellakaan ole.
Suomen valmennuksen mielestä on ja minä ainakin luotan tässä kohtaa Suomen valmennusryhmään enemmän kuin johonkin Jatkoajan kirjoittajaan. Avauserässä ainakin kertaalleen Lambert varasti puolustuspäässä ja siitä syntyi Venäjälle hyvä maalintekopaikka. Valmennus on turnauksen aikana julkisestikin puhunut Lambertin osalta joukkuepelaamisesta ja jos puhe ei auta, niin silloin istutaan penkillä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Pennanen valmentaa vielä ensi vuonna? Olen itse jopa innoissani tästä, vaikuttaa sellaiselta valmentajalta joka analysoi huolella tätä pelattua turnausta, pelaajia, pelaamista pienessä kaukalossa ja omaa suoriutumista. Siten parantamista on odotettavissa ja taso on jo valmiiksi varsin hyvä.
Samaa mieltä, hyvä runko ensi vuoden joukkueelle, jatkuvuutta löytyy.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuulen tuon mäkkärin mainoksen aina:
"moi, mä oon Peni"
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Sitä vähä niiku ajattelin, Ruuttu oli hyvä mantereen toisella puolella. Loukit vaa vei sit terän. Ajoin vähän sitä sillä takaa että tapahtuuko Lundellille samat? Tosin epäilen että ei. Fysiikkavalmennus ja voimavalmennus kehittyny Ruuttun ajoista aika paljon että kestävyys on aivan toista verrattuna siihen aikaan.

Jos pelaajalla ei ole merkittävää loukkihistoriaa, niin enemmän korvamerkitsisin tuon tasolle "voi tapahtua" kuin että "kuitenkin loukit pilaavat". Ihan jokainen jätkä tuolla kaukalossa voi katkaista uransa seuraavassa pelissä, seuraavan kauden aikana tai vaikka kolmikymppisten aikaan, riippumatta aiemmista loukeista tai niiden puutteesta. Tilastoskouttauksella Ruutun kohdalla tuo oli tilanne, ehjänä pysyessään olisi voinut päättää uransa Bluesin vuotta myöhemmin ja kovemmalla tasolla. Kova jätkä se vielä Bluesissa oli, mutta ehjänä pysyessään olisi ehkä voinut jatkaa tuolla atlantin toisella puolella pidempään ja sopeutua eri rooliin. Mulla ei tosin riitä eväät analysoimaan sitä, olisiko toi pelaaja ja aikakausi huomioiden ollut realistista.

Meneekö Lundellin NHL-ura loukkiin? Noh, toivottavasti ei ja ilman tulevaisuutta kertovaa kristallipalloa en uskalla edes arvata. Ehkä se vääntää terveenä koko uran ja nelikymppisenä nostaa viidennen cupinsa, ehkä ensimmäisenä kautena yksittäisen kusipään (vrt. Bertuzzi) takia ura keskeytyy ennen urkenemista. Mutta jos vedonlyöntiä harrastaisin, niin panostaisin hyvän NHL-uran puolesta.

edit: ja toki kaikki vilpittömästä Lundellia kunnioittaen, arvostaen, parasta toivoen ja kovia odottaen. Toi on niitä jätkiä, joilla on kaikki mahdollisuudet olla kova tekijä maailman kovimmassa sarjassa.

JA 2-1, KYLLÄ LÄMMITTÄÄ!
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Seepra 2 min kampitus
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös