Otteluseuranta 5.–6.1.2019 (9. kisapäivä)

  • 141 038
  • 1 821
Tila
Viestiketju on suljettu.

chubster

Jäsen
Katsoppa uudestaan... kiekko ei ollut alueella ennen USA:n pelaaja. Se ehti tulla alueelta juuri pois ja sen jälkeen jenkkipelaaja ajoi maalivahdin alueelle ja kiekko tuli sinne sen jälkeen jenkkipelaajan luistimen mukana uudestaan?

Pitänee ottaa sitten silmämuna käteen. Tosin jos kiekko tulee hyökkäävän pelaajan mukana maalivahdin alueelle, niin eihän siinä silloinkaan ole mitän vikaa.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Hyvä etten ole katsonut erätaukoja ennen finaalia. Näkee tuoreena tämän pätkän.

Pahoittelut kaikille Kotkaniemi-kommentista. Ei toistu.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Näiden kisojen jälkeen lauletaan "Luukkosen Ukko-Pekka, Ukko-Pekka, Ukko-Pekka" samalla rytmillä kuin Saravon Pekka.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Dwight Schrute ja palohälytysharjoitus on yksi parhaista tv-komedia pläjäyksistä, kyllä Ukko-Pekka tietää.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taukohöpinöitä: isänsä Jorman näköisiä poikia finaalijengeissä siis Keithin poika Primeau, Kjellin poika Samuelsson, IFK-ikonin poika Madden, Tedin poika Drury ja Suomelta Juhan poika Ylönen.

Kiva katsoa, moniko näistä seuraa faijansa jalanjäljissä NHL-ään asti.

Erityismaininnat tietenkin myös Janin pojalle Lundellille sekä DEL-stara Dwayne Norrisin ja toki Juha Jokiharjun pojille. Näistä Norris käväissyt myös änäripeleissä ennen kurkoilujaan Saksassa.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Offtopicina mainittakoon, että Luukkosen seura (Sudbury Wolves) oli ennen junnukisoja 8 pelin voittoputkessa. Nyt parhaillaan tulossa kuudes tappio peräkkäin.
 
Analyyttisyys ei vissiin ole muotia nykykiekossa.

Joko mietitään liikaa, tai ei mietitä ollenkaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oletko sinäkin vapautunut taas kirjoituskiellosta? Liian lyhyt oli näköjään kun mitään et ole oppinut.

Kuka sä oot? Et sä tiiä kuka mä oon? Mä oon kolminkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, monta tittelii sulla on hä? Tuu sä ottaa tää klubitakki ni mä otan sun paskaset kalsarit ja tuun jakelee näitä kommentteja oluenhajuisesta nojatuolista. My fuckingratulations! Mä häpeen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös