Oltiin Ukko-Pekan kanssa bussireissulla.Laitoin television 10 minuutiksi kiinni äsken ja nyt avasin sen taas. Mistä jäin paitsi?
Kinesioteippiä. Mulla on pinkkiä.No sekin kyllä auttaa varmasti mut on jotenkin tylsän väristä. Se sininen teippi o parempaa. Se mitä yleisurheilijatkin käyttää
Huvit ne on hullullakin, vai onko sähkö liian kallista?Laitoin television 10 minuutiksi kiinni äsken ja nyt avasin sen taas.
Ymmärrän, ei ole kaimalla juuri annettavaa.En tarkoittanut sua @Hirvonen vaan tuota Juujärven sidekickiä studiossa.
Minun mielestäni (edelleen) hylkäämisen syy on kontakti torjuntatilanteessa olevaan maalivahtiin ja kontaktin jatkaminen mailalla maalivahdin kilpikäsineeseen, jonka seurauksena maila irtoaa.Pitänee ottaa sitten silmämuna käteen. Tosin jos kiekko tulee hyökkäävän pelaajan mukana maalivahdin alueelle, niin eihän siinä silloinkaan ole mitän vikaa.
No voi per....Perkele, ei kestä Talvitien jalka
Taukohöpinöitä, isänsä Jorman näköisiä poikia finaalijengeissä siis Keithin poika Primeau, Kjellin poika Samuelsson, IFK-ikonin poika Madden, Tedin poika Drury ja Suomelta Juhan poika Ylönen.
Kiva katsoa, moniko näistä seuraa faijansa jalanjäljissä NHL-ään asti.
Erityismaininnat tietenkin myös Janin pojalle Lundellille sekä DEL-stara Dwayne Norrisin ja toki Juha Jokiharjun pojille. Näistä Norris käväissyt myös änäripeleissä ennen kurkoilujaan Saksassa.
Titteli oli Jääkiekkolehtori. Koskaan kuullutkaan.Kertokaa nyt tyhmälle kuka Timo tuolla on kommentaattorina? Katsomosta olisi voinut kenet tahansa ottaa tilalle kommenttien tason laskematta
Taukohöpinöitä, isänsä Jorman näköisiä poikia finaalijengeissä siis Keithin poika Primeau, Kjellin poika Samuelsson, IFK-ikonin poika Madden, Tedin poika Drury ja Suomelta Juhan poika Ylönen.
Kiva katsoa, moniko näistä seuraa faijansa jalanjäljissä NHL-ään asti.
Erityismaininnat tietenkin myös Janin pojalle Lundellille sekä DEL-stara Dwayne Norrisin ja toki Juha Jokiharjun pojille. Näistä Norris käväissyt myös änäripeleissä ennen kurkoilujaan Saksassa.
Kinesioteippiä. Mulla on pinkkiä.