Otteluseuranta: 4.5.2012; MM-kisojen avauspäivä

  • 170 057
  • 870
Tila
Viestiketju on suljettu.

Advertius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Itsemoderointi
Vaadin seuraavaan peliin kenttää Filppula-Koivu-Granlund. Jokinen nyt vain lähinnä jarruttaa ykkösen peliä ja Pesoselle/Ikijypille ei maistu Miken tarjoilut.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Pahoitteluni. Oletin, että viittasi kirjoitukseeni, koska lainasit sitä. Täällä ei pitäisi olettaa, onhan kyseessä ns. huikea palsta.
Lainasin aikaisemmin ja olen vieläkin sitä mieltä. Vaan jos Suomi voittaa vain 1-0, turha siitä on yhtä miestä syyttää. Se oli minun pointtini.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kojo muuten ihan fiksuun tapaan vihjaisi, että ykkösketju pitäisi miettiä uudelleen.

Puuttui myös yv puuttuviin puolustajien laukauksiin.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Tamikin vähän huuteli Komarovia etc. Koivun ja Filppulan kaveriksi tekemään tilaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lainasin aikaisemmin ja olen vieläkin sitä mieltä. Vaan jos Suomi voittaa vain 1-0, turha siitä on yhtä miestä syyttää. Se oli minun pointtini.

Enää en tiedä ketä olet lainannut ja milloin, joten parempi vetäytyä. Kuten sanoit, pääasia että Suomi voitti.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse otin Jokisen hampaisiin sen vuoksi, että kyseessä on hyvän tason NHL-pelaaja, joka ei vielä tähän päivään mennessä ole onnistunut siirtämään seurajoukkue-formia maajoukkueeseen. Siinä mielessä erittäin outo lintu suomalaisessa jääkiekossa, sillä moni nimettömämpi ja lahjattomampi pelaaja nostaa maajoukkuepaidassa tasoaan vielä yhden pykälän seurajoukkuepeleistä.

Onneksi tässä on kuitenkin vielä aikaa Jokisellakin. Kunhan puolivälierästä lähtien ne pelaa ne parhaat pelinsä, niin kaikki voidaan antaa anteeksi.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Noh, pari kolme olisi voinut Jussi yksistään terävämmällä pelaamisella laittaa. Sama pätee tosin muutamaan muuhunkin hyökkääjään.
Aivan totta. Jokinen ei ollut hyvä, mutta juuri se ärsyttää itseäni, että tyypilliseen suomalaiseen/Jatkoajan tyyliin vaikeasta VOITOSTA syytetään yhtä pelaajaa, heh
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Itse otin Jokisen hampaisiin sen vuoksi, että kyseessä on hyvän tason NHL-pelaaja, joka ei vielä tähän päivään mennessä ole onnistunut siirtämään seurajoukkue-formia maajoukkueeseen. Siinä mielessä erittäin outo lintu suomalaisessa jääkiekossa, sillä moni nimettömämpi ja lahjattomampi pelaaja nostaa maajoukkuepaidassa tasoaan vielä yhden pykälän seurajoukkuepeleistä.

Onneksi tässä on kuitenkin vielä aikaa Jokisellakin. Kunhan puolivälierästä lähtien ne pelaa ne parhaat pelinsä, niin kaikki voidaan antaa anteeksi.
Totta, olen samaa mieltä siinä, että Jokisen pitää nostaa tasoaan todella paljon. Siis todella paljon. Se vain häiritsi, että syytetään yhtä miestä siitä että Suomi voitti vain 1-0. Oli siellä muillakin huippupaikkoja :)

Edit: Mikke jo herää?
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tamikin vähän huuteli Komarovia etc. Koivun ja Filppulan kaveriksi tekemään tilaa.

Yhden kerran Tami huuteli madame Jarvaa valmentajan hommiin. Tamin huutelut kannattaa jättää omaan arvoonsa. Ehkä pelin verran pitäisi vielä kokeilla, mutta ennen kovempia vastuksia on saatava ykkösketju toimimaan. Ruotsi-Norja on ihan viihdyttävää veljeskansojen kapinaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nämä on alkuhöntsiä.

Mutta jos jatkuu samalla suoritustasolla, nostaisin Tuppuraisen suoraan ykköseen.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö noiden Avellanin osuuksien pitäisi olla Avan puolella? Uskomatonta, että tuokin palkataan näihin hommiin.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
No on meille ennenkin tullut meidät voittanut valmentaja. Sitäpaitsi nyt on 2012. Mitä väliä on jollain vuoden 2004 SM-liigalla siinä yhteydessä, kun kelailee valmentajaa kaudeksi 13/14?

No ei mitään, mutta mulla on aika selvänä muistona sun viestit tolta keväältä. Kärpät voitti täysin Heikkilästä, tuosta matolle kusseelta koiravanhukselta näyttävästä olmista, huolimatta. Tossa oli aika sanatarkka lainaus :D. Sori mulla on välillä turhan tarkka muisti.

Mutta tosiaan, vittuako kahdeksan vuoden takaisia muistelemaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mulla ei ole oikeasti yhtään mitään Jokista / Kärppiä vastaan. Kun katson maajoukkuetta, kaikki pelaajat ovat "omia". Mulla ei ole ongelmia kehua normaalisti vihaamiani narreja, kuten Lehtosta ja Filppulaa. Ja omista pelaajista mainittakoon Janne Pesonen, joka oli samanlainen väsynyt tissiposki kuin viime kaudellakin. Jokinenhan on kokenut tasonpudotuksen myös NHL:ssä. Mutta ei se vielä mikään reliikki ole.

Mulla ois ollut tulosvedossa 1-1.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No ei mitään, mutta mulla on aika selvänä muistona sun viestit tolta keväältä. Kärpät voitti täysin Heikkilästä, tuosta matolle kusseelta koiravanhukselta näyttävästä olmista, huolimatta. Tossa oli aika sanatarkka lainaus :D. Sori mulla on välillä turhan tarkka muisti.

Jees, kyllä mä muistan. Musta tuli Heikkilä-fani hänen Blues-aikanaan. Ja tokihan silloin näinkin Heikkilän matseja enemmän kuin hänen Oulun aikanaan. Tiedän, että äijä on Venäjälläkin äärimmäisen arvostettu ja tykkään hänen kiekossaan tinkimättömyydestä ja kurinalaisuudesta.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Seuraavassa Suomen pelissä voisi olla Veikkauksella kohde:

Antero Mertaranta sanoo sanan kuuluisa:

  • alle 500 kertaa kerroin 100.00
  • yli 500 kertaa kerroin 1.03
 
Belarusilla oli hyvä mokke, joka pelasi hyvän matsin, joten en laittaisi yksittäisen hyökkääjän niskaan tätä. Pitäisi joukkueen osata pelata mokke pois, jotta saadaan limppu sisään. Aikamoista antipatiaahan tuota Jokista kohtaan oli jo ennen kisoja, joten vaikka hän tekisi viisi maalia matsissa niin monen mielestä se on silti surkea suoritus Jokiselta.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Seuraavassa Suomen pelissä voisi olla Veikkauksella kohde:

Antero Mertaranta sanoo sanan kuuluisa:

[/LIST]

Kaksi muuta vedonlyöntikohdetta voisi olla sanoista "sananmukaisesti" sekä "voisiko sanoa".


Eivät noi mua kyllä haittaa pätkän vertaa vaikka noita tulee jatkuvalla syötöllä, mutta ne vitsit, jos niitä nyt vitseiksi voi kutsua, voisi oikeasti jättää pois. Ihan järkyttävää kuunneltavaa ja nostavat myötähäpeän aina korkealle.

Muistetaan nyt kuitenkin se, että iltalehden kyselyssä 98% 13000 vastaajasta oli sitä mieltä ettei MM-kisat kiinnosta ilman Mertarantaa... (tämä on faktaa)
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Seuraavassa Suomen pelissä voisi olla Veikkauksella kohde:

Antero Mertaranta sanoo sanan kuuluisa:

  • alle 500 kertaa kerroin 100.00
  • yli 500 kertaa kerroin 1.03

Tähän sitten vaihtoehtona kuinka monta kertaa Don Tami puhuu vastustajan pelaajista veljinä
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Tyhjännäköistä on Globenissa vaikka on Ruotsin peli menossa...

E: valuuhan sinne porukkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös