EN puhunut sinun kommenteista mitään vaan muiden sen jälkeen. Rauhoitu, Suomi voitti ;)
Siis oli Jokisen syy, että peli päättyi 1-0?
JiiHagilla 42 viestiä ja kaikki koskien A n t e r o n sanomisia?
Vaadin seuraavaan peliin kenttää Filppula-Koivu-Granlund.
Lainasin aikaisemmin ja olen vieläkin sitä mieltä. Vaan jos Suomi voittaa vain 1-0, turha siitä on yhtä miestä syyttää. Se oli minun pointtini.Pahoitteluni. Oletin, että viittasi kirjoitukseeni, koska lainasit sitä. Täällä ei pitäisi olettaa, onhan kyseessä ns. huikea palsta.
Lainasin aikaisemmin ja olen vieläkin sitä mieltä. Vaan jos Suomi voittaa vain 1-0, turha siitä on yhtä miestä syyttää. Se oli minun pointtini.
Aivan totta. Jokinen ei ollut hyvä, mutta juuri se ärsyttää itseäni, että tyypilliseen suomalaiseen/Jatkoajan tyyliin vaikeasta VOITOSTA syytetään yhtä pelaajaa, hehNoh, pari kolme olisi voinut Jussi yksistään terävämmällä pelaamisella laittaa. Sama pätee tosin muutamaan muuhunkin hyökkääjään.
Totta, olen samaa mieltä siinä, että Jokisen pitää nostaa tasoaan todella paljon. Siis todella paljon. Se vain häiritsi, että syytetään yhtä miestä siitä että Suomi voitti vain 1-0. Oli siellä muillakin huippupaikkoja :)Itse otin Jokisen hampaisiin sen vuoksi, että kyseessä on hyvän tason NHL-pelaaja, joka ei vielä tähän päivään mennessä ole onnistunut siirtämään seurajoukkue-formia maajoukkueeseen. Siinä mielessä erittäin outo lintu suomalaisessa jääkiekossa, sillä moni nimettömämpi ja lahjattomampi pelaaja nostaa maajoukkuepaidassa tasoaan vielä yhden pykälän seurajoukkuepeleistä.
Onneksi tässä on kuitenkin vielä aikaa Jokisellakin. Kunhan puolivälierästä lähtien ne pelaa ne parhaat pelinsä, niin kaikki voidaan antaa anteeksi.
Tamikin vähän huuteli Komarovia etc. Koivun ja Filppulan kaveriksi tekemään tilaa.
No on meille ennenkin tullut meidät voittanut valmentaja. Sitäpaitsi nyt on 2012. Mitä väliä on jollain vuoden 2004 SM-liigalla siinä yhteydessä, kun kelailee valmentajaa kaudeksi 13/14?
No ei mitään, mutta mulla on aika selvänä muistona sun viestit tolta keväältä. Kärpät voitti täysin Heikkilästä, tuosta matolle kusseelta koiravanhukselta näyttävästä olmista, huolimatta. Tossa oli aika sanatarkka lainaus :D. Sori mulla on välillä turhan tarkka muisti.
Seuraavassa Suomen pelissä voisi olla Veikkauksella kohde:
Antero Mertaranta sanoo sanan kuuluisa:
[/LIST]
Tissivako kauniisti esillä palkintojenjaossa!
Seuraavassa Suomen pelissä voisi olla Veikkauksella kohde:
Antero Mertaranta sanoo sanan kuuluisa:
- alle 500 kertaa kerroin 100.00
- yli 500 kertaa kerroin 1.03