Otteluseuranta: 4.5.2012; MM-kisojen avauspäivä

  • 170 523
  • 870
Tila
Viestiketju on suljettu.

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mertarannalta neljä huono "vitsiä" samaan virkkeeseen! Ja heti perään kolmen läpän sarja.

Voisi jompi kumpi joukkue heittää vaikka häkin kohta.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Koivu perkele! Saa tehdä!
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Paremmalla tuurilla peli olisi jo 4-0. Ei tätä varmaankaan koko peliä jatku, joten pitäisi nyt alkuun ainakin se yksi saada. Heikkoa lenkkiä en ole vielä tähän mennessä löytänyt.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tota joo, olen tähän asti tykännyt Mertarannasta selostajana ja se helvetinmoinen kauhun- ja riemunsekainen hehkutus on ollut mulle vähän niinkuin osa kisoja.

Mutta vittu mitä kikkailua on tällä hetkellä kyllä havaittavissa. Itse asiassa nämä juntit vitsit lisääntyivät aika räjähdysmäisesti, kun Mertsi siirtyi Maikkarille, mutta kyllä näköjään kotikisat ovat saaneet tämän vielä ihan uusiin ulottuvuuksiin. Hirveän kuuloista.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mertaranta on jo tässä vaiheessa erää laukonut yhtä monta "spontaania läppää" kuin aikoinaan yhdessä ottelussa yhteensä. Nuo ovat todella, todella huonoja juttuja.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
1. ja 3. ketjuilla meno on ollut hyvää, paikkoja vaan tuhlataan liikaa. Onneksi ei ole ensimmäinen kerta Suomen peleissä. Kyllä se vielä aukeaa, mielestäni alku on ollut ihan hyvä. Lehtosen ei ole tarvinnut vaivautua peliin juuri puuttumaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
DEJA vittu VU

Veikkaan, että Belaruksen maalivahdille kirjataan tänään jotain 800 torjuntaa.

edit: mutta pääasia, että peli kulkoo...
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Entinen neito mainittu! Ihanaa leijonat - ihanaa. Mertaranta alkaa muistuttaa erästä Höyry-Häyristä. Höpöttää kaikkea muuta kuin itse peliä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, enpä ole jaksanut pahemmin valittaa noista Mertsin kuuluisista maneereista, mutta nyt kyllä taidan katsoa Heavenly Johnnyn selostamat matsit rahvaan puolelta. Saukkosen Mertsi kuitenkin voittaa.

Lokki ja Arja Havakka. Ihan oikeasti, mitä vittua?
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Valkovenäläinen boksiin. Nyt se avausmaali!
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittu kun ei näitä pelejä kuule edes radiosta enään. Vitulla päähän. Joo nyt oon telkkarin äärellä, mutta muiden pelien aikana en ole. Prkl.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kontiola on myös hieno nähdä kisoissa. Taitava jätkä.

Tuntuu muutenkin että joka ketjulla on mahdollisuus näissä kisoissa tuloksen tekoon.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Salmelan kädet. HUOH.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Koskiko Lehtonen ensimmäisen kerran kiekkoon?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös