Ihailen kykyäsi ottaa noin iisisti kun siellä on suosikkijoukkueen koko kausi yhden ohuen langan varassa. Tuskin itse edes fyysisesti pystyisin nukkumaan tässä mielentilassa.Nyt nukkumaan ja aamulla tulos teksti-tv:ltä. Hyvää yötä.
No ei kai nyt sentään...Olikos Dallas - St. Louis viime vuonna Game7 jatkoaika ?
Mä tykkään katsoa vähän neutraalimmasta positiosta näitä pelejä, ja hemmetin hienoa sekin on. Ei ole varsinaisesti mitään ykkösjengiä NHL:ssä, enkä sellaista kaipaakaan. Joka joukkueesta löytyy kiinnostavia pelaajia ja joukkueiden pelistä itsestään kiinnostavia piirteitä.Saatana kun näitä olis hienoa varmasti seurata jos olis jonkunlainen tunneside johonkin tiimiin. Aion kyllä rakastua Krakeniin.
Olikos Dallas - St. Louis viime vuonna Game7 jatkoaika ?
Ei noilla mokeilla.Aivan varmasti menee nyt hanat kiinni kolmeksi jatkoeräksi.
Ihan absurdia miten hyvä tuo Heiskanen on. Karvaa ylimpänä miehenä kiekon vastustajan siniviivalla, josta syntyy tuo tasoitusmaali. Täytyy myöntää, että pelkästään Hintzin ja Heiskasen takia olen ollut Starsin kelkassa mukana, mutta kyllähän Lindellin ja Kivirannan otteet sitoo sinne entistä tiukemmin kiinni.
Saatana kun näitä olis hienoa varmasti seurata jos olis jonkunlainen tunneside johonkin tiimiin. Aion kyllä rakastua Krakeniin.
Äläs nyt maalaa piruja seinillä siellä....tää peli hoidetaan! Kiviranta viimeistelee hattutemppunsa Miron ja Hinen syötöstä!Mikään ei ole niin hienoa kun todistaa laskuhumalassa oman joukkueen tappiota G7:ssa!
MacKinnon tekee.
Eiköhän sieltä joku MacKinkku tule kiskomaan voittomaalin, kässärin mukaan.
Laita satanen livevetoon jommankumman puolesta, niin tulee hieman jännitystä peliin ;)Neutraalina katsojana ei ole väliä kumpi voittaa, mutta silti harmittaa häviäjän puolesta.
Eiks se oo Keravan Shakersin miehiä.Ihan vitun sairasta. Kiitos Joel Kiviranta ja Vaasan Sport.
Neutraalina katsojana ei ole väliä kumpi voittaa, mutta silti harmittaa häviäjän puolesta.