Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mun käy jopa vähän sääliksi Georgievia. Käytännössä yhtäkään noista maaleista en laittaisi hänen piikkiinsä. Avsin puolustaminen on ollut tänään melko heikkoa.
Omasta mielestä oli Esan maali, mutta voin olla väärässäkin.Lindell pistää viivalta kiekkoa maalille ja Faksa ohjaa kiekon maaliin.
Pulkkinen oli ihan hyvä pelaaja. Harmi, että hänellä oli niin surullinen loppu.Mä oon kerran ollut Joella katsomassa, kun Teemu Pulkkinen pyöritti ylivoimaa Predsiä vastaan. Hieno, perinteikäs halli! Portailta näki Windsoriin, Cänädään.
Voi kääntää niinkin päin, että ketkä Starsin lisäksi vakuuttaa lännessä? Vegas ja ehkä Oilers. Seattle, Colorado, Kings, Wild ja Jets sitten semmoista massaa.Mielenkiintosta nähdä viekö DeBoer kolmatta kertaa uuden joukkueensa ekalla kaudella finaaleihin. Vaikuttaa valmentajalta joka saa kyllä alkuun homman toimimaan. Pelillisesti vakuuttavin läntisen konferenssin joukkueista tähän mennessä.
No ainakin on merkitty Faksan maaliksi.Omasta mielestä oli Esan maali, mutta voin olla väärässäkin.
Eli hyvin todennäköisesti olin väärässä. Ei ollut ensimmäinen kerta, mutta ehkä viimeinen(?)No ainakin on merkitty Faksan maaliksi.
Tätä on kyllä enää vaikea ylittää. Siis sä oot nähnyt zombin! Ja se kirjotteli nimmareita!
Paljonko tulee pisteitä, jos ottavat myllyn?Jani on Mikon ihon alla.
Dallas ylivoimaisesti viihdyttävin kotijoukkue. Railakasta hyökkäyspeliä, todella jämäkkä pakisto, lähtökohtaisesti agressiivinen filosofia voittavaa lätkää kohtaan ja tuulahdus vanhasta kunnon taklauspelistä NHL:stä kun äijää ajettiin kuin vierasta sikaa. Hattu päästä, hoitakaa kannu kotiin!
Jani on Mikon ihon alla.
Senpä takia noilla ihan kaikilla on mahdollisuus kannuun. Lännessä ei tule huippukovia vastaan, ja finaaleissa on aina mahdollisuus, varsinkin jos on rasitusetu.Voi kääntää niinkin päin, että ketkä Starsin lisäksi vakuuttaa lännessä? Vegas ja ehkä Oilers. Seattle, Colorado, Kings, Wild ja Jets sitten semmoista massaa.
Jep, joskus oli Kimantissa puhetta noista valmentajista kenellä on se kova alku ja sitten se homma vaan alkaa hiipumaan. Vähän kun Laviolette että sinänsä riippumatta vastustajista uskon että DeBoer tuohon ekaan kauteen saa kyllä tulosta.Voi kääntää niinkin päin, että ketkä Starsin lisäksi vakuuttaa lännessä? Vegas ja ehkä Oilers. Seattle, Colorado, Kings, Wild ja Jets sitten semmoista massaa.