Jarikin siinä vielä oli sympaattinen nuorimies, eikä kusinen Venäjä-huora. Gretzkyn syytä kaikki.Gretzky treidattu Los Angelesiin. Kurri juuri järkyttyneenä Urheiluruudun haastattelussa.
Väitän että Kings vei tämän treidin.
Jarikin siinä vielä oli sympaattinen nuorimies, eikä kusinen Venäjä-huora. Gretzkyn syytä kaikki.Gretzky treidattu Los Angelesiin. Kurri juuri järkyttyneenä Urheiluruudun haastattelussa.
Siinä meni Kurrin ura vessanpönttöön. Ei Messierin vierellä tuommoinen matkustaja saa mitään aikaan.Gretzky treidattu Los Angelesiin. Kurri juuri järkyttyneenä Urheiluruudun haastattelussa.
Jarikin siinä vielä oli sympaattinen nuorimies, eikä kusinen Venäjä-huora. Gretzkyn syytä kaikki.
Olenhan jo maininnut, että olen kahdesti käynyt Dallasin kotipelissä? Kosmopoliitin maailmankansalaisen elämä on. Se vain on.
Onneksi ehti muutaman Stanley Cupin voittamaan Gretzkyn siivellä. Nyt ne juhlat on Oilersissa ohi, sen sijaan Gretzky voittaa Losissa varmasti vielä monta pyttyä.Siinä meni Kurrin ura vessanpönttöön. Ei Messierin vierellä tuommoinen matkustaja saa mitään aikaan.
Tätä on kyllä enää vaikea ylittää. Siis sä oot nähnyt zombin! Ja se kirjotteli nimmareita!Edesmennyt Gordie oli Joe:lla kirjoittamassa nimmareita kirjaansa.
Apina pois selästä.Mason Marchment perkele!
Itse olen käynyt kolmesti Detroitin kotipelissä. Tavannut siellä Suomen maajoukkueen johtohenkilöitä kuten Jarin ja Timon, jotka olivat scouttaamassa tulevan Vancouverin olympia-turneen pelaajia, Valtteria ja kahtakin Villeä. Kutsuivat jatkoille GM torneissa sijaitsevaan hotelliin, mutta kieltäydyin kohteliaasti.
Edesmennyt Gordie oli Joe:lla kirjoittamassa nimmareita kirjaansa. Katseemme kohtasivat. Nicklaksen ja Thomaksen pelipaidat ostin.
Wanha juttu jo.Nyt vasta laitan äänet päälle telkkariin. Katsellaan milloin tulee ensimmäinen "Mikko"-lesoilu Ikalta.
Sieltä se tuli, kaks kertaa vielä!Nyt vasta laitan äänet päälle telkkariin. Katsellaan milloin tulee ensimmäinen "Mikko"-lesoilu Ikalta.
Huusin Ville Ruotsalaiselle kerran, että Ville Liigaan. Nyt se pelaa KalPassa.Mä olin kerran Hartwallilla kattelemassa, kun Lindellillä oli vielä pulskat posket ja huusin "Esa änäriin!". Siitäpä tuli ihan hyvä pelaaja minun ansiosta.
Mä olin kerran Kisapuistossa katsomassa kuinka SaiPa voitti Jokerit, ja eräs SaiPa-pelaaja iski hattutempun. Mä olin ihan varma että siitä pelaajasta tulee vielä NHL-tähti.Mä olin kerran Hartwallilla kattelemassa, kun Lindellillä oli vielä pulskat posket ja huusin "Esa änäriin!". Siitäpä tuli ihan hyvä pelaaja minun ansiosta.
ApinalaumaApina pois selästä.