Otteluseuranta 4.–5.3.2023

  • 8 430
  • 230

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Gretzky treidattu Los Angelesiin. Kurri juuri järkyttyneenä Urheiluruudun haastattelussa.

Väitän että Kings vei tämän treidin.
Jarikin siinä vielä oli sympaattinen nuorimies, eikä kusinen Venäjä-huora. Gretzkyn syytä kaikki.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Gretzky treidattu Los Angelesiin. Kurri juuri järkyttyneenä Urheiluruudun haastattelussa.

Väitän että Kings vei tämän treidin.
Siinä meni Kurrin ura vessanpönttöön. Ei Messierin vierellä tuommoinen matkustaja saa mitään aikaan.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Olenhan jo maininnut, että olen kahdesti käynyt Dallasin kotipelissä? Kosmopoliitin maailmankansalaisen elämä on. Se vain on.

Itse olen käynyt kolmesti Detroitin kotipelissä. Tavannut siellä Suomen maajoukkueen johtohenkilöitä kuten Jarin ja Timon, jotka olivat scouttaamassa tulevan Vancouverin olympia-turneen pelaajia, Valtteria ja kahtakin Villeä. Kutsuivat jatkoille GM torneissa sijaitsevaan hotelliin, mutta kieltäydyin kohteliaasti.

Edesmennyt Gordie oli Joe:lla kirjoittamassa nimmareita kirjaansa. Katseemme kohtasivat. Nicklaksen ja Thomaksen pelipaidat ostin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Edesmennyt Gordie oli Joe:lla kirjoittamassa nimmareita kirjaansa.
Tätä on kyllä enää vaikea ylittää. Siis sä oot nähnyt zombin! Ja se kirjotteli nimmareita!
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt voisi olla suomalaisilla saumaa 20 pisteeseen, kun ennen puoltayötä on jo 5 pinnaa kasassa. Mutta Pulju lukee Nakke Nakuttajaa tullitoimiston vessassa Kanadan rajalla eikä pääse sieltä vielä pitkään aikaan peleihin. Siitä se nyt varmaan tulee jäämään kiinni.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Dallasissahan me menimme Jeren ja Jukan kanssa ravintolaan syömään ja juomaan sen jälkeen kun kävi ilmi että korona pilasi kaiken ja Jukan ja Jeren joukkuerakentelut vedettiin sinä vuonna vessasta alas. Mä sanoin siinä Jukalle sitten että hei ens kotikisoihin otat sitten täältä nää Miron ja Esan jengiin, ja ota hei se Mikaelkin kanssa jonka touhua vähän aikaa sitten katottiin yhdessä, siinä pelissä tosin Juuse keräsi eniten huomiota nollapelillään. Jukka sitä mietti siinä että ihanko totta, vaikka viime pelissä vastapuolen Kaapo teki kaks maalia ja oli näkyvin Suomi-poika. Mä sanoin että joo joo usko nyt perkele. No se usko sitten. Jere nyökkäs mulle hyväksyvästi. Me oltiin siinä vaiheessa jo niin hyviä ystäviä että sanoja ei tarvittu. Me ymmärrettiin. Me luettiin toisiamme. Minä ja Jere.

Turha maali Dallasilta, pelkkiä vääriä miehiä kentällä.
 

M10

Jäsen
Itse olen käynyt kolmesti Detroitin kotipelissä. Tavannut siellä Suomen maajoukkueen johtohenkilöitä kuten Jarin ja Timon, jotka olivat scouttaamassa tulevan Vancouverin olympia-turneen pelaajia, Valtteria ja kahtakin Villeä. Kutsuivat jatkoille GM torneissa sijaitsevaan hotelliin, mutta kieltäydyin kohteliaasti.

Edesmennyt Gordie oli Joe:lla kirjoittamassa nimmareita kirjaansa. Katseemme kohtasivat. Nicklaksen ja Thomaksen pelipaidat ostin.

Mä oon kerran ollut Joella katsomassa, kun Teemu Pulkkinen pyöritti ylivoimaa Predsiä vastaan. Hieno, perinteikäs halli! Portailta näki Windsoriin, Cänädään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mä olin kerran Hartwallilla kattelemassa, kun Lindellillä oli vielä pulskat posket ja huusin "Esa änäriin!". Siitäpä tuli ihan hyvä pelaaja minun ansiosta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä olin kerran Hartwallilla kattelemassa, kun Lindellillä oli vielä pulskat posket ja huusin "Esa änäriin!". Siitäpä tuli ihan hyvä pelaaja minun ansiosta.
Mä olin kerran Kisapuistossa katsomassa kuinka SaiPa voitti Jokerit, ja eräs SaiPa-pelaaja iski hattutempun. Mä olin ihan varma että siitä pelaajasta tulee vielä NHL-tähti.

Mutta ei Jukka Penttisestä koskaan tullut.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
ESAAA 5-1! Tämä on valtaisaa ryöpytystä
 

Ralph

Jäsen
Ei riitä Avalanchella Starsia vastaan mitenkään.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Lindell pistää viivalta kiekkoa maalille ja Faksa ohjaa kiekon maaliin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja sieltä tulee pisteitä lisää, Esalle ainakin, tuliko Janillekin? Ei tainnu tulla ku Esalle. Enää 14!

Georgieville tuli fläsärit Kasperi Kapasesta, ei se enää kestänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös