Otteluseuranta 4.–5.11.2022

  • 19 644
  • 450

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Nättinen 28v ja idolit pelasi SM-liigassa kun NHL-pelejä ei nähnyt junnuna Suomessa?! :D

Itse olen yli vuosikymmenen tätä Nättistä vanhempi ja omat esikuvat oli ainakin rapakon toiselta puolelta ja heidän pelejä näki kyllä varsinkin kattavasti.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Nättinen 28v ja idolit pelasi SM-liigassa kun NHL-pelejä ei nähnyt junnuna Suomessa?! :D

Itse olen yli vuosikymmenen tätä Nättistä vanhempi ja omat esikuvat oli ainakin rapakon toiselta puolelta ja heidän pelejä näki kyllä varsinkin kattavasti.
Ei joka perheellä ole varaa maksukanaviin.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Nättinen 28v ja idolit pelasi SM-liigassa kun NHL-pelejä ei nähnyt junnuna Suomessa?! :D

Itse olen yli vuosikymmenen tätä Nättistä vanhempi ja omat esikuvat oli ainakin rapakon toiselta puolelta ja heidän pelejä näki kyllä varsinkin kattavasti.
Mittee lie hourinu =D Ite kans -84 ikäluokkaa, ja kyllä mun idolit oli rapakon takana...paitsi Juti!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nättinen 28v ja idolit pelasi SM-liigassa kun NHL-pelejä ei nähnyt junnuna Suomessa?! :D

Itse olen yli vuosikymmenen tätä Nättistä vanhempi ja omat esikuvat oli ainakin rapakon toiselta puolelta ja heidän pelejä näki kyllä varsinkin kattavasti.
Nättisten perheen kaikki 400 poikaa pelasi jääkiekkoa, ei siinä ruljanssissa ollut varaa maksukanaviin. Jutilan ja Saukkosen oransseja takkeja vain näki välillä telkkarista, ja sitten joskus Selänteen Anaheim pelasi kanssa. Sitä koko Nättisten suku aina kokoontui huuli pyöreänä katsomaan: ”Oooo, katsokaa… Anaheim… ajatelkaapa jos joskus menisi Nättinen tonne… Nättinen Anaheimiin…”
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
On muuten kauniin näköinen Tampere kun katselen jenkkifeedin kautta matsia, ja tauolla näytettiin kuvaa ympäri keskustaa. Hämeenpuistokin näytti paljon nätimmältä kuin viime Suomen-reissulla!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Peli ohi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikkoo vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jopas jotain. Peli on jo tasan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Täh. Rämöhä sano iha fiksusti, että Rantanen vois voittaa varmaan pistepörssin, jos alkais itsekkäästi pelata vs se että joukkue menee aina edelle. Eiköhän tätä tarkoittanut.
Ai fiksusti sano? Elikkä totesi että Mikko on ikuinen matkustaja. Lehkonen koitti parhaansa mukaan korjata tämän urpon möläytystä onneksi. Mistä vitun pelikaanien jämäkioskilta tämä sankari on tuonne kaivettu?
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ai fiksusti sano? Elikkä totesi että Mikko on ikuinen matkustaja. Lehkonen koitti parhaansa mukaan korjata tämän urpon möläytystä onneksi. Mistä vitun pelikaanien jämäkioskilta tämä Karri on tuonne kaivettu?
En haluaisi näin ilkeästi sanoa toisesta, sympaattisesta, ihmisestä netissä, mutta vähän on oltava samaa mieltä. Rämön ulosanti on heikkoja sekä tieto NHL:stä on samanlaista kuin keskivertojatkoaikalaisella.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tiedän et Mikko ei oo Tampereen oma poika jne. mut olishan se ollut näiden global series pelien viihdearvon kannalta parempi jos Columbukselle oltais saatu näihin vähemmän surkea vastustaja ku Colorado Avalanche.
 

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Ai fiksusti sano? Elikkä totesi että Mikko on ikuinen matkustaja. Lehkonen koitti parhaansa mukaan korjata tämän urpon möläytystä onneksi. Mistä vitun pelikaanien jämäkioskilta tämä Karri on tuonne kaivettu?

Joo juuri niin totesi. Totesi, että Mikko voisi voittaa pistepörssin joukkueen menestyksen kustannuksella. Eli itsekkyys vs joukkueen etu.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Gaudreau on melkonen tuhlaajapoika
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös