Ei internetissä saa valehdella.Oon ollut samoissa häissä ton Nättisen kanssa. B)
Ei internetissä saa valehdella.Oon ollut samoissa häissä ton Nättisen kanssa. B)
Ei joka perheellä ole varaa maksukanaviin.Nättinen 28v ja idolit pelasi SM-liigassa kun NHL-pelejä ei nähnyt junnuna Suomessa?! :D
Itse olen yli vuosikymmenen tätä Nättistä vanhempi ja omat esikuvat oli ainakin rapakon toiselta puolelta ja heidän pelejä näki kyllä varsinkin kattavasti.
Mittee lie hourinu =D Ite kans -84 ikäluokkaa, ja kyllä mun idolit oli rapakon takana...paitsi Juti!!Nättinen 28v ja idolit pelasi SM-liigassa kun NHL-pelejä ei nähnyt junnuna Suomessa?! :D
Itse olen yli vuosikymmenen tätä Nättistä vanhempi ja omat esikuvat oli ainakin rapakon toiselta puolelta ja heidän pelejä näki kyllä varsinkin kattavasti.
Nättisten perheen kaikki 400 poikaa pelasi jääkiekkoa, ei siinä ruljanssissa ollut varaa maksukanaviin. Jutilan ja Saukkosen oransseja takkeja vain näki välillä telkkarista, ja sitten joskus Selänteen Anaheim pelasi kanssa. Sitä koko Nättisten suku aina kokoontui huuli pyöreänä katsomaan: ”Oooo, katsokaa… Anaheim… ajatelkaapa jos joskus menisi Nättinen tonne… Nättinen Anaheimiin…”Nättinen 28v ja idolit pelasi SM-liigassa kun NHL-pelejä ei nähnyt junnuna Suomessa?! :D
Ei joka perheellä ole varaa maksukanaviin.
En halua nälviä, mutta se sun yksi viesti vanheni tosi huonosti.Peli ohi.
Uusi yritys.En halua nälviä, mutta se sun yksi viesti vanheni tosi huonosti.
Ai fiksusti sano? Elikkä totesi että Mikko on ikuinen matkustaja. Lehkonen koitti parhaansa mukaan korjata tämän urpon möläytystä onneksi. Mistä vitun pelikaanien jämäkioskilta tämä sankari on tuonne kaivettu?Täh. Rämöhä sano iha fiksusti, että Rantanen vois voittaa varmaan pistepörssin, jos alkais itsekkäästi pelata vs se että joukkue menee aina edelle. Eiköhän tätä tarkoittanut.
En haluaisi näin ilkeästi sanoa toisesta, sympaattisesta, ihmisestä netissä, mutta vähän on oltava samaa mieltä. Rämön ulosanti on heikkoja sekä tieto NHL:stä on samanlaista kuin keskivertojatkoaikalaisella.Ai fiksusti sano? Elikkä totesi että Mikko on ikuinen matkustaja. Lehkonen koitti parhaansa mukaan korjata tämän urpon möläytystä onneksi. Mistä vitun pelikaanien jämäkioskilta tämä Karri on tuonne kaivettu?
Ai fiksusti sano? Elikkä totesi että Mikko on ikuinen matkustaja. Lehkonen koitti parhaansa mukaan korjata tämän urpon möläytystä onneksi. Mistä vitun pelikaanien jämäkioskilta tämä Karri on tuonne kaivettu?