Se on löfbergin kharismat mocca masterissa. Loraus ikaffea kupin pohjalle.
Pistät Ikaffen pohjalle et päälle??Se on löfbergin kharismat mocca masterissa. Loraus ikaffea kupin pohjalle.
Jenkkien ekan maalin jälkeen oli varmaan se kuuluisa myrskyvaroitus.Jokainen USAn hyökkäys on kuitenkin vaarallinen.
Suomi voitti lähes kaikki kaksinkamppailut.
Sitä tässä jäi vain miettimään, että jos Suomi menee finaaliin, niin riittäisikö tämä peli Kanadaa vastaan.
Vaatii silti tilauksen.Joku kyseli, että mistä pelin näkee ilman televisiota. Dplay-sovelluksesta, mutta pitää etsiä valikoista kanavat ja TV5. Jos yrittää katsoa suoraan matsin siitä etusivulta, pitää olla tilaus.
Riittää. En ole koskaan katsonut Suomen U20 finaalia joka ois hävitty
Vittu, Mikko Koivu v. 2001 ohi tyhjästä maalista loppuhetkillä ja Tshekki voitti 2-1.
Aina olen miettinyt että kuka ihme tämä entinen neito on, ja mitä hän oikein ajattelee?Ja Leijonien peli kulkee kuin entisen neidon ajatus.
Suomalaisyleisö on riisunut paidat päältään kenties osa ottaa jo kohta housujakin pois, mutta sillä ei ole mitään väliä!Jokainen USAn hyökkäys on kuitenkin vaarallinen.
Jos haluat pizzaa, soita paikalliseen. Jos haluat voittaa, ole syntynyt since -98.
2001 hävisi tsekeille, mut ei sitä lasketa, kun itse en ainakaan silloin seurannut.Palstalla joku tietää nopeammin kuitenkin, milloin Suomi on muuten viimeksi finaalissa hävinnyt tällä tasolla?
Suomalaisyleisö on riisunut paidat päältään kenties osa ottaa jo kohta housujakin pois, mutta sillä ei ole mitään väliä!
Kyl se mulla ainaki kyselee siltikin tilausta.Joku kyseli, että mistä pelin näkee ilman televisiota. Dplay-sovelluksesta, mutta pitää etsiä valikoista kanavat ja TV5. Jos yrittää katsoa suoraan matsin siitä etusivulta, pitää olla tilaus.