Otteluseuranta 31.3.–1.4.2018

  • 12 796
  • 162

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Onko ylläri että Marchand oli toi joka jakeli sucker puncheja?

No ihan turhaan se Trochek kolmanneksi siihen tuli alunperinkin, sietääkin saada nenuun vähän.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Joo, kyllä omissa papereissa nimenomaan Trochek tuli kolmantena, ulkopuolisena tilanteeseen.

Lol, eikös Bostonissakin nämä tilanteet mene tyypillisesti niin, että Marchand luistelee karkuun ja joku muu menee tappelemaan. Täysin normaali käytäntö (muissakin seuroissa).
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ottawa ja Wings ovat selvästi saaneet tarkat käskyt olla voittamatta peliä. Melko unettavaa katsottavaa.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
4-1, Bergeron.
 

Knap

Jäsen
Lol, eikös Bostonissakin nämä tilanteet mene tyypillisesti niin, että Marchand luistelee karkuun ja joku muu menee tappelemaan. Täysin normaali käytäntö.
Itse olen taas lukenut, että Marchand jahtaa kentällä vaan muita satuttaakseen heitä. Ovatko he olleet väärässä?

4-1 Bergy!
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että mitä Huby oli tehnyt jotta hänen olisi pitänyt ottaa nenuun?

Ei mitään normaalia huitomista enempää, en mielestäni sanonut että Hubyn olisi tarvinnut nenuun ottaa, kilpparit ovat aina vaihtoehto ja oma tiimi ylivoimalle.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Lol, eikös Bostonissakin nämä tilanteet mene tyypillisesti niin, että Marchand luistelee karkuun ja joku muu menee tappelemaan. Täysin normaali käytäntö (muissakin seuroissa).

No mielestäni ykköskorin pelaajat voivat ottaa myllyä keskenään. Mutta sanotaan niin päin, että en kritisoisi niinkään Marchandin toimintaa, mitä muuta hän voisi tilanteessa tehdä, kun hanskat on pudotettu? Carlo sen sijaan tuli ihan turhaan tilanteeseen Bruinsin puolelta hillumaan. Näin minä asian näkisin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Good hockey goal ja kiekko keskelle.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Itse olen taas lukenut, että Marchand jahtaa kentällä vaan muita satuttaakseen heitä. Ovatko he olleet väärässä?

Nimenomaan noin. Mutta jos joku kaivaa kuittivihkon esiin niin Marchand luikkii kiireesti jonkun selän taakse. Marchand taitaa olla selvästi nykypelaajista rangaistuin pelaaja, 9 jälkikäteen annetulla rangaistuksella. Eikä syyttä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kohta vois korkata punkun. Helpottaa varmaan katsomista.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
No mielestäni ykköskorin pelaajat voivat ottaa myllyä keskenään. Mutta sanotaan niin päin, että en kritisoisi niinkään Marchandin toimintaa, mitä muuta hän voisi tilanteessa tehdä, kun hanskat on pudotettu? Carlo sen sijaan tuli ihan turhaan tilanteeseen Bruinsin puolelta hillumaan. Näin minä asian näkisin.

No näin minäkin sen näen.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
No mielestäni ykköskorin pelaajat voivat ottaa myllyä keskenään. Mutta sanotaan niin päin, että en kritisoisi niinkään Marchandin toimintaa, mitä muuta hän voisi tilanteessa tehdä, kun hanskat on pudotettu? Carlo sen sijaan tuli ihan turhaan tilanteeseen Bruinsin puolelta hillumaan. Näin minä asian näkisin.

Kerrotko vielä kenen hanskat oli pudotettu? Ensin Marchand hakkaa Hubyä ilman että Hubyllä on mitään haluja (ja hanskat kädessä). Sen jälkeen hän hakkaa Trocheckia ja Carlo pitää samalla Trochkekin kädet sidottuna (ja Trocheckin hanskat ovat myös kädessä).

Mielestäni Marchand olisi siis voinut tehdä paljonkin toisin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
DeBrusk 5-1. Reimerilta ei ihan paras suoritus maalilla.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Rumat lukemat tulossa, 5-1.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Luongo maalille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös