Kuokkalan Kone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Suomen maajoukkueet
Bergeronilla hyvä pyssy, maskista ulos.
Carlo piti kiinni ja toinen hakkasi (Hubya?)
Onko ylläri että Marchand oli toi joka jakeli sucker puncheja?
Miksi olisi yllätys, se kait siinä sitä omaa taisteluaan kävi.Onko ylläri että Marchand oli toi joka jakeli sucker puncheja?
No ihan turhaan se Trochek kolmanneksi siihen tuli alunperinkin, sietääkin saada nenuun vähän.
No ihan turhaan se Trochek kolmanneksi siihen tuli alunperinkin, sietääkin saada nenuun vähän.
Joo, kyllä omissa papereissa nimenomaan Trochek tuli kolmantena, ulkopuolisena tilanteeseen.
Itse olen taas lukenut, että Marchand jahtaa kentällä vaan muita satuttaakseen heitä. Ovatko he olleet väärässä?Lol, eikös Bostonissakin nämä tilanteet mene tyypillisesti niin, että Marchand luistelee karkuun ja joku muu menee tappelemaan. Täysin normaali käytäntö.
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että mitä Huby oli tehnyt jotta hänen olisi pitänyt ottaa nenuun?
Lol, eikös Bostonissakin nämä tilanteet mene tyypillisesti niin, että Marchand luistelee karkuun ja joku muu menee tappelemaan. Täysin normaali käytäntö (muissakin seuroissa).
Itse olen taas lukenut, että Marchand jahtaa kentällä vaan muita satuttaakseen heitä. Ovatko he olleet väärässä?
No mielestäni ykköskorin pelaajat voivat ottaa myllyä keskenään. Mutta sanotaan niin päin, että en kritisoisi niinkään Marchandin toimintaa, mitä muuta hän voisi tilanteessa tehdä, kun hanskat on pudotettu? Carlo sen sijaan tuli ihan turhaan tilanteeseen Bruinsin puolelta hillumaan. Näin minä asian näkisin.
No mielestäni ykköskorin pelaajat voivat ottaa myllyä keskenään. Mutta sanotaan niin päin, että en kritisoisi niinkään Marchandin toimintaa, mitä muuta hän voisi tilanteessa tehdä, kun hanskat on pudotettu? Carlo sen sijaan tuli ihan turhaan tilanteeseen Bruinsin puolelta hillumaan. Näin minä asian näkisin.
Kerrotko vielä kenen hanskat oli pudotettu?