Otteluseuranta 30.9.2006 SM-liiga

• 62 158
  • 394
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Trenchtown kirjoitti:
Jortikka otti aikalisän saadakseen rauhassa kertoa äijille miten paskoja ne on. Radiosta nähtynä joka jannulla on kassit kädessä ja kilpaa puhallellaan. Kai Lukkokin on hyvä, mutta tuolla pelillä me saadaan pannuun ihan kaikilta.

Paitsi meiltä. Kukaan muu ei sössi himassa peliä kerhoa vastaan noin kuin me.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei kai joku ihan oikeasti usko siihen, että Jortikka voisi saada kenkää töpseleistä?!?
Minä en ainakaan usko, mutta toivon niin maan perkeleesti.

Kaljurotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puhdistunut, Aholasta vapaa Ässät
vision kirjoitti:
Hihhiiihii olipas hauska juttu. Ihanko itse keksit? Ei omien tappio noin koville voi ottaa. Vedetäänkö vielä bluesin perinteet mukaan?
Kyllä se vaan ottaa, minä kun en ole tottunut noihin tappioihin niinkuin te siellä Espoossa.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Toinen 5-3 jo kolmannessa erässä. Koittaisivat nyt perkele jo hiljalleen herätä ja paukauttaa maalin.

Naughty_S

Jäsen
Kaljurotta kirjoitti:
minä kun en ole tottunut noihin tappioihin niinkuin te siellä Espoossa.
Et ole ilmeisesti kovin kauan Ässiä seurannut/fanittanut?

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Kaljurotta kirjoitti:
Kyllä se vaan ottaa, minä kun en ole tottunut noihin tappioihin niinkuin te siellä Espoossa.

Päivän paras!!! Ootko alottanut Ässien kannattamisen viime kaudesta? :)))

SaiPa pelaa ylivoimaa, mutta ei saakeli sitä maalia tule sitten millään perkele.

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Kaljurotta kirjoitti:
Kannattaa pikku hiljaa sitten yrittää totutella. Niitä tulee vielä paljon. Me hakataan IFK puolirammalla jengillä, eli suht hyvältä näyttää täälläpäin.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kaljurotta kirjoitti:

Kannattaisi nyt lopetella, kyllä porilaisiakin on ihan riittävästi tappioihin totutettu viimeisten kymmenen vuoden aikana.

Ja taas 5-3 av...

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Naughty_S kirjoitti:
Et ole ilmeisesti kovin kauaa Ässiä seurannut/fanittanut?

Eipä näihin since 06-"faneihin" kannata kiinnittää mitään huomiota. Missä ovat moderaattorit, kun heitä kaivataan?

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaljurotta kirjoitti:
Aloitit fanittamisen viime keväänä?

Onnittelut Kalpalle, kovaan paikkaan voitto. Josko se siitä lähtisi.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
TURPAKÄRÄJÄT Crombeen Burke! Radiosta kuultuna tasainen vääntö, Henryltä paita pois mutta Crombeen jäi alle kun jäähän menivät.

Kaljurotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puhdistunut, Aholasta vapaa Ässät
Lorvi kirjoitti:
Ota vaseliini purkki ja katsele Levosen kuvaa.

Taidat ottaa jääkiekon vähän liian vakavasti?
Hjallis on paljon kiihottavampi...

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
vision kirjoitti:
Vedetäänkö vielä bluesin perinteet mukaan?
Niin, mitkä perinteet?

Jaahas, Yuppi gloryhunterina ei tietenkään tänään ole hallissa. Itse ainakin menen torstaina katsomaan Ässät-SaiPa, sillä nyt se joukkue vasta kannustusta tarviseekin.
M77 kirjoitti:
Crombeen - Henry matsi
Hoopo sanoisi tähän: Mahtavaa meininkiä!

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Kaljurotta kirjoitti:

Mitä Ässät ovat viime kausina tehneet toisin kuin Blues?

Okei viime kauden hopea oli hieno juttu mutta sitä ennen meno oli yhtä pelleilyä, kuitenkin Blues menee minun arvolistallani aina ohi Ässien vaikka ei heillä aina ruusuista olekkaan.

Jos Ässät eivät tästä paljoa paranna niin kyllä rumempaa jälkeä on vielä tuloillaan ja hei kaljurotta voisitko jo olla vähän rauhallisemmin. Ketään ei kiinnosta kuunnella turhanpäivästä itkupotkuraivari vääntämistä.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaljurotta kirjoitti:

No voivoi. Kyllä se siitä. Aluksi se tekee kipeää mutta kipuun turtuu.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Trenchtown kirjoitti:
Jortikka otti aikalisän saadakseen rauhassa kertoa äijille miten paskoja ne on. Radiosta nähtynä joka jannulla on kassit kädessä ja kilpaa puhallellaan. Kai Lukkokin on hyvä, mutta tuolla pelillä me saadaan pannuun ihan kaikilta.

Joko ne sitten sai erätauolla sille Ulmerillekin sanottua että tarkoitus ei suinkaan ole mitään maaleja tehdä vaan hamustella kasseja?

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
mission16W kirjoitti:
Toinen 5-3 jo kolmannessa erässä. Koittaisivat nyt perkele jo hiljalleen herätä ja paukauttaa maalin.

Lukkoako yrität siellä alivoimamaaliin kannustaa, häpeä....

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
-OO- kirjoitti:
Joko ne sitten sai erätauolla sille Ulmerillekin sanottua että tarkoitus ei suinkaan ole mitään maaleja tehdä vaan hamustella kasseja?
Kaitsu on varmaan koittanut sanoa, mutta ei muistanut enää mitä "ole yrittävinäsi" on englanniksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.