Otteluseuranta 30.9.2006 SM-liiga

• 62 161
  • 394
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kaljurotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puhdistunut, Aholasta vapaa Ässät
JypFabu kirjoitti:
Onpa tämä nyt kummaa ja metkaa, myöskin media player kieltäytyy avaamasta striimiä! vieressä seisoo vielä 372/4999, jonka luulisi tarkoittavan kapasiteetin käyttöä, mutta ei vaan pelitä. streamit muualta aukee sitten ihan nätisti.

Lieneekö tämä sitten ennustaa vierasvoittoa, kun ei pääse edes kuulemaan.

Ei kannata erehtyä Järviradion sivuille. Sieltä saattaa kuulua vaikka Jumalanpalvelus jälkilähetyksenä suoraan Tyrvään palaneen kirkon rauniolta ja voit olla vaarassa tulla uskoon.

Gemini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Zeta03 kirjoitti:
Ei kaikkia Tapparan maaleja voi laittaa Kilpeläisen piikkiin vaan enemmin osoittaisin sormella puolustusta. Ei ole tarpeeksi kovuutta (puuttuu viime kauteen verrattuna Toivosen ja Nickersonit). Liikaa ns. kiekollisia pakkeja (Tieranta, Aston, Konttinen, Heikkinen),

Hyvä että sulla on tuossa kiekollisten pakkien edessä ns.

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Naughty_S kirjoitti:
Ei henkilöä vie Lukon 5-2 -johtoon ei henkilöän syötöstä.

Ei se vastustaja tartte ees tekijöitä, kun maaleja vaan tulee tepsiä vastaan...

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Blackie kirjoitti:
Ässät tekee keväällä historiaa voittamalla Suomen Mestaruuden oltuaan runkosarjassa sijalla kymmenen. Nyt on vaan niin kova harjoitusrääkki päällä kevään pelejä silmälläpitäen, että jalat on vähän tukossa.
Kuulostaa ihan viime kauden Bluesilta.

Kyllä se joulun jälkeen...

Erik Loka

Jäsen
Kaljurotta kirjoitti:
Kuinka pitkälle kautta olet itse valmis odottelemaan pelaajien tottumusta linjaan? Onko silloin katsomoissa enää väkeä? Eikä kyse ole pelkästä linjasta, vaan siitä että laji näyttää HELVETINMOISELTA pelleilyltä ilman kontakteja ja laitojen ryskymistä. Vai oletko itse nähnyt tällä kaudella jääkiekolle ominaisia piirteitä kaukalossa kuten fyysisyys jne. Eikös sitä ole aina sanottu että jääkiekko on kontaktilaji? Pitääkö se enää tänä päivänä paikkansa? Koko touhu haisee vehkeeltä.

No itseasiassa mitä nyt olen muutaman pelin tällä kaudella nähnyt, niin ei ne ainakaan ole olleet hassumpia. Kyllä taklauksia pitää olla, nimenomaan puhtaita, hyviä taklauksia. Mutta mailahäirintää saadaan kyllä karsia kunnolla, se tappaa taitokiekon. Ja voin odottaa vaikka koko kauden, jotta seuraavat kaudet olisivat hyviä !

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nurmijärven Peto kirjoitti:
Lukko hoitaa voiton kotiin ja pudottaa Turun hunajapuput sarjajumboksi. Missä vaiheessa Jortikka saa kenkää?

Toivottavasti hyvinkin pian. Mites teillä...?

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
sunnuntai kirjoitti:
Ei se vastustaja tartte ees tekijöitä, kun maaleja vaan tulee tepsiä vastaan...

*reps* Mutta kyllä siellä ihan oikeasti oli tekijätkin tuossa maalissa... Toporowski (Saarenheimo-Haataja)

Blackie kirjoitti:
Ässät tekee keväällä historiaa voittamalla Suomen Mestaruuden oltuaan runkosarjassa sijalla kymmenen. Nyt on vaan niin kova harjoitusrääkki päällä kevään pelejä silmälläpitäen, että jalat on vähän tukossa.

In the year twothousand.

Ässät on kyllä aikamoinen pettymys ollut tällä kaudella. Varjo entisestään, niinku sanotaan.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Gemini kirjoitti:
Hyvä että sulla on tuossa kiekollisten pakkien edessä ns.

Sanoo fani, jonka joukkueessa on Dale "once-in-the-lifetime" Clarken ja Burke Henryn kaltaisia kädellisiä pakkeja sekä Tuukka "kohti päätä" Mäntylä.

Törnvall vetää vielä pelin tasoihin ja mää olen sitten lottovoittaja!

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Slalomlalom kirjoitti:
In the year twothousand.

Ässät on kyllä aikamoinen pettymys ollut tällä kaudella. Varjo entisestään, niinku sanotaan.

Vai sanoisiko että on palannut entiselleen...

Gemini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Slalomlalom kirjoitti:

Johan tässä on pelattukin jo 7 kierrosta. No Ässäläiset sen tietävät. Keväällä ne mitalit jaetaan!

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Slalomlalom kirjoitti:
Taso heittelee kammottavasti, mutta onhan joukkue SM-liigan nuorin, joten se selittää paljon. Minulle on kerrottu, että viime tiistain HPK -ottelu oli lupauksia herättävä. Tämän kierroksen jälkeen Ässät on pelannut 8 ottelua, joista 3 kotona ja 5 vieraissa, kyllä me täältä vielä tullaan.

Kaljurotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lauri kirjoitti:
Aivan, vielä.

Katso sitä sarjataulukkoa vaan.

Heti kun olen saanut laskettua nämä Bluesin historian SM-mitalit...

DrAvalanche

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
DrAvalanche kirjoitti:
Marttisen kauden neljäs maali. Milloinkahan viimeksi JYPillä on ollut joka osa-alueella näin hyvä puolustaja?
kummitus kirjoitti:
Silloin kun Westcott pelasi JYPissä.

Totta. Olisikin voinut kysyä "näin hyvä ilman NHL-sopimusta oleva puolustaja".

Ylivoima pyörii JYPillä, mutta maaliin ei tunnu enää menevän. Tolppalaukauksia ainakin johdetaan jo vähintään 2-0.

Ja Huczkowski jäähylle, kiekko fucking katsomoon... Että tämä on hieno sääntö.

Gemini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Arnold kirjoitti:
Sanoo fani, jonka joukkueessa on Dale "once-in-the-lifetime" Clarken ja Burke Henryn kaltaisia kädellisiä pakkeja sekä Tuukka "kohti päätä" Mäntylä.

No joo, tässä voisi alkaa vääntämään näistä Forspaska...packasta ja muista mutta kun ei jaksa.

d2uce

Jäsen
3-3 David Schneider! Tulihan se sieltä. Miellyttää kyllä tämän kauden Kerhossa se, että osataan venyä kolmannessa erässä.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Raúl kirjoitti:
Erik Kakko ja 4-1 Pelicansille. Karo on kerännyt 1+2 tähän mennessä, ei paha.

Aikamoinen löytö tuo kaveri.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaljurotta kirjoitti:
Heti kun olen saanut laskettua nämä Bluesin historian SM-mitalit...

Hihhiiihii olipas hauska juttu. Ihanko itse keksit? Ei omien tappio noin koville voi ottaa. Vedetäänkö vielä bluesin perinteet mukaan?

Kaljurotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erik Loka kirjoitti:
No itseasiassa mitä nyt olen muutaman pelin tällä kaudella nähnyt, niin ei ne ainakaan ole olleet hassumpia. Kyllä taklauksia pitää olla, nimenomaan puhtaita, hyviä taklauksia. Mutta mailahäirintää saadaan kyllä karsia kunnolla, se tappaa taitokiekon. Ja voin odottaa vaikka koko kauden, jotta seuraavat kaudet olisivat hyviä !
Oletko nyt aivan varma ettei se ollut ringetteä mitä olet ollut katsomassa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.