Otteluseuranta 3. välieräottelu HIFK-Lukko

  • 52 249
  • 230
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Jänny juttu, että ylivoimainen IFK on ollut täysin purjeessa tässä ottelussa, mutta silti on tehnyt neljä maalia. Jos Lukko tekisi paikoistaan samalla prosentilla, voitaisiin keskittyä jo täysillä maanantain peliin. No maalintekopelihän tämä jääkiekko toki on.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Rantasella siis monta sekuntia aikaa purkaa ja pönttö menettää kiekon. Ei ole kovissa peleissä mitään jakoa. Tee jotain saatana. Tappele munapää.
 

julle-jr

Jäsen
Mä en oikein ymmärrä tätä. Tossa äsken Petrelliä pidettiin paljon pahemmin kuin siinä tilanteessa josta tuli Lukolle jäähy. Nyt kuitenkaan ei jäähyä.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
IFKn yv on kyllä taas kousissa. Joka kerta Lukko on ollut kusessa.
 
Olipas Järventieltä varsin mainio taklaus ennen hurrien neljättä, tommosia sais näkyä useamminkin.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Onko Kankaanperä koskaan käynyt kenenkään päälle edestäpäin?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Miksei Lukon pelaajat tee tuollaista kuin Kankaanperä. Pelkääkö ne vai eikö kiinnosta?
 

Isktr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oho, Lukko mukaan kahdella salamamaalilla!

Mutta oikeasti, Kurtis McL****? Siis oikeastiko tämä äännetään Mäklein? Minä kun luuli, että McLean kirjoitetaan Mäkliin. Vai onko jokin epänormaali ääntäminen tällä juurikin Kurtiksen suvun sukunimellä?

McLean on aina "mäklein". Vain totaalisen kielitaidoton ääntää sen "mäkliin".
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна

Sääksi

Jäsen
Heh, ei helvetti. Tuo kanahommahan on ikivanha sanonta, jota kyllä käytetään ihan yleisesti. Ei kanat käytä valkoisia keppejä, bytheway. Ei kaikkea tarvitse ottaa vakavasti, tää on vain hokia, eiks je?

Ei minua normaalisti nuo vanhan kansan sanonnat saa vittuuntumaan sitten yhtään, vaikka ärsyttäviä ovatkin.
Mutta mietis nyt. Jääkiekon pelaaja menettää kiekkopelissä mailaniskusta toisesta silmästään näkökykyä 30% hetkellä, jolloin pelaa uransa parasta kiekkoa. Sen jälkeen miehestä tuleekin täysi sukka ja ura menee alaspäin, kuin lehmän häntä. Tämän jälkeen joku virtuaalikoomikko heittää juttua sokeasta kanasta, niin kyllä mulla menee herne niin syvälle nokkaan, ettei lähde edes putkitongilla.
Niin ja puhutaan siis Pettisestä ja Pettisen maalista.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nyt sitten (koputan puuta) hiukan erilainen kolmas eräs ja sen alku IFKlta tilauksessa!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kankaanperä saa jälleen kerran tehdä kentällä mitä huvittaa ilman jäähyjä. Sen sijaan Petruzalek sai kevyestä kuitista kympin. No lienee Lukon kannalta vaan parempi, että Kanki pelaa isoja minuutteja kentällä, koska on pelitilanteissa lähes poikkeuksetta myöhässä. Kovuutta esitellään sitten enemmänkin pelikatkojen aikana.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Joo, tuli pahaan paikkaan tuo IFKn yvmaali. Muuten tilanne olisi vielä auki. Sikäli tuntuu paremmalta, että kun eka erässä IFK teki joka paikasta ne kolme maalia, niin Lukko tuli toisessa isosta ylämäestä vielä peliin mukaan.

Mutta sanoisinko, että parhaimillaan Lukko voi päästä jatkoajalle. Se on kyllä aika epätodennäköistä.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lukko pääsi vähän tsägällä peliin mukaan ja sai kaksi helppoa kavennusmaalia. Molemmat olisi juuson pitänyt ottaa. Mutta Kousan 4-2 maali tuli kyllä makeaan paikkaan. HIFK meni täysin homeeseen noiden kahden Lukon maalin jälkeen ja otti vielä pari hölmöä, joskin helpohkosti puhallettua, jäähyä siihen perään.

Kakkoserä meni Lukolle kokonaisuudessaan vaikkei se kovin moneen kunnon maalipaikaan päässytkään. Noi maalit tulivat sellaisista "ei-maalipaikoista". Ilman maskia ja aika kaukaa. Mutta toivotaan että Riksmanin helpot olivat tässä ja HIFK vie sarjan.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mutta sanoisinko, että parhaimillaan Lukko voi päästä jatkoajalle. Se on kyllä aika epätodennäköistä.

Jos saadaan edes puolet IFK:n terävyydestä ja tuurista maalipaikoissa, niin jatkoajalle meno ei ole missään nimessä epätodennäköistä. Mielestäni Lukko on tänään pelannut sarjan parasta peliään, mutta typerät jäähyt, oman pään hassit ja Norosen heikoin peli tässä sarjassa on antanut IFK:lle liikaa etumatkaa.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Ei minua normaalisti nuo vanhan kansan sanonnat saa vittuuntumaan sitten yhtään, vaikka ärsyttäviä ovatkin.
Mutta mietis nyt. Jääkiekon pelaaja menettää kiekkopelissä mailaniskusta toisesta silmästään näkökykyä 30% hetkellä, jolloin pelaa uransa parasta kiekkoa. Sen jälkeen miehestä tuleekin täysi sukka ja ura menee alaspäin, kuin lehmän häntä. Tämän jälkeen joku virtuaalikoomikko heittää juttua sokeasta kanasta, niin kyllä mulla menee herne niin syvälle nokkaan, ettei lähde edes putkitongilla.
Niin ja puhutaan siis Pettisestä ja Pettisen maalista.

Ok. Tästä Pettisen vammasta minä en tiennyt yhtään mitään. ymmärrän tuohtumuksen, jos sokeasta kanasta kertoillaan ..tuilu mielessä, mutta en usko edes sokeiden pahoittavan mieltänsä itse sanonnasta, ellei sitä heitetä heille juuri ..ttuilu mielessä. En tiedä Kamikin motiiveista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös