Otteluseuranta 3. välieräottelu HIFK-Lukko

  • 52 250
  • 230
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kajastus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siinä oli taas loistava esimerkki miten Kankaanperä laittaa toisen polvensa maahan 1-1 tilanteessa. Näin kaikki aseet on hyökkääjällä ja Kankaanperä tekee samalla maskin omalle maalivahdille. Eikö kukaan oikeasti voisi sanoa sille että jättää tämän älyttömän liikkeen tekemättä.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
HIFK:lta voi odottaa mitä vain. Pidän sitä suosikkina jatkoonmenon suhteen, mutta en löisi suurta summaa vetoa, jos ollenkaan.

Kyllä se nähtiin viime vuonnakin. Kun Kerho lyötiin viime vuoden puolivälierissä 7-0, olin aivan varma, että HIFK menee jatkoon, vaan kuinkas kävikään?

Tässä sarjassa voi käydä aivan miten vain, onhan kyseessä sentään Helsingin IFK.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Liukas jamppa tuo Bertrand, energistä menoa!
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
No tulipahan taas sähkôä. Lukko yllätti minut täysin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
En tarkoita arvostella Nokkaa. Mutta tyhmää peluttaa Peltosta koko ajan. Meille tietty sopii, kun Ville väsytetään. Pelaa vissiin kolmessa kentässä+yv+av.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
HIFK aivan paska tokassa erässä. Kuhdan painottama valmius pelaamiseen oli taas iloista sanan helinää, ei ole kuultu ekaa kertaa.

Olkku: HIFKin ykkönen pitäisi laittaa filaan.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu sun on pakko olla oikeasti sairas. Ihan vitun sairas.
Jääkiekko on aika pientä elämän rinnalla. Oletko kokeillut.

Häh? Olen lukenu Lukkofanien mielipiteitä Pettisestä -> sokea tai vähintään puolisokea. Siihen sitten heitin vanhan sananlaskun. Turhaa itket.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oho, Lukko mukaan kahdella salamamaalilla!

Mutta oikeasti, Kurtis McL****? Siis oikeastiko tämä äännetään Mäklein? Minä kun luuli, että McLean kirjoitetaan Mäkliin. Vai onko jokin epänormaali ääntäminen tällä juurikin Kurtiksen suvun sukunimellä?
 

Sääksi

Jäsen
Häh? Olen lukenu Lukkofanien mielipiteitä Pettisestä -> sokea tai vähintään puolisokea. Siihen sitten heitin vanhan sananlaskun. Turhaa itket.

Varmaan hihittelet vieläkin. Aina kun näet hepun, jolla on valkoinen keppi, niin mene heittämään sama juttu. On se niin hyvä.

Painu vittuun, idiootti.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Oho, Lukko mukaan kahdella salamamaalilla!

Mutta oikeasti, Kurtis McL****? Siis oikeastiko tämä äännetään Mäklein? Minä kun luuli, että McLean kirjoitetaan Mäkliin. Vai onko jokin epänormaali ääntäminen tällä juurikin Kurtiksen suvun sukunimellä?

Oiskohan se "epänormaali ääntäminen" ole sillä selostajalla. Vai miten sinä lausuisit vaikka Desjardinsin?
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Lukolle yv. Nyt kaikki peliin (max 5 miestä).
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Oho, Lukko mukaan kahdella salamamaalilla!

Mutta oikeasti, Kurtis McL****? Siis oikeastiko tämä äännetään Mäklein? Minä kun luuli, että McLean kirjoitetaan Mäkliin. Vai onko jokin epänormaali ääntäminen tällä juurikin Kurtiksen suvun sukunimellä?

JP Jalo on jo useaan kertaan maininnut että Kurtis itse lausuu nimensä "mäklein". Vähän samoja juttuja mitä Antsa on opettanut varsinkin tsekki/slovakkipelaajista aina MM-kisojen aikana.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Varmaan hihittelet vieläkin. Aina kun näet hepun, jolla on valkoinen keppi, niin mene heittämään sama juttu. On se niin hyvä.

Painu vittuun, idiootti.

Sä se vasta hauska olet...äijä vetää herneet jostain kuluneesta sananlaskusta.

Hyvin on tosiaankin Lukko tullut peliin ja tästähän saadaan vielä kunnon taisto aikaiseksi. Kolmas erä kunnon trilleri. Kiva seurata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös