Mainos

Otteluseuranta 3.-4.5 (ti-ke yö), Playoffs 2011

• 12 726
  • 199

alanurkka.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei kyllä varmasti ole kovin montaa torjuntaa Rolosonilla tässä erässä, kyllä Tampa on tätä erää nyt vienyt. Saa nähdä millainen kiri Capsilta heltiää vai heltiääkö ollenkaan.

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Aivan naurettavaa räpellystä kyllä tuo Capsin ylivoima!

Itse toivoisin Boltsin voittoa lähinnä siksi että BB on ehkä vittumaisin valmentaja vähään aikaan (ainakin ulkonäöllisesti). Keskittyisi sitten niihin mainosten tekemiseen jos tuo valmentaminen ei ihan toimi.

Juurikin mm. tuo Bäckströmin väkisin peluuttaminen on aika mielenkiintoista kun kaveri ei saa mitään aikaiseksi ja silti vetää kauheita minuutteja pelistä toiseen. Nostaisi nyt ihmeessä vaikka Johanssonin tuohon ykköseen kun poika on pelannut loistavasti!

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Joko avaan ensi vuoden kausiketjun jollakin hemmetin hauskalla Life after Kindermuna-letkautuksella?

ace

Jäsen
No lainasit minun viestiä, niin oletin sinun sitä kommentoineen.

Häh? Enhän mä lainannut ketään tuossa viestissä, jota sinä lainasit, missä sanoit minun lainanneen?

E: Eiku joo, siis aikaisemmin. Samoilla linjoilla kuitenkin oltiin, Kummeli siinä vaan sekoitti välissä.

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Ei oo Caps lähelläkään tasoitusta. Hyvä ero joukkueissa, toinen osaa pitää johdon toinen ei. Lisäksi toinen osaa pelata ylivoimaa ja tehdä pleijarimaaleja maalinedestä.

Cube

Jäsen
Toivottavasti tässä vaiheessa aika todennäköisellä putoamisella päästäisiin edes Boudreausta eroon. Silloin se voisi ehkä olla sen arvoista. Ihan kivaa, että tuota runkosarjamenestystä tulee nykyään vuodesta toiseen, mutta playoff-saldot eivät yksinkertaisesti saa olla näin paljon heikompia.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Minuutti jäljellä, kestäkää jätkät!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy