Sun viestit on sitä luokkaa, että ei niitä voi ottaa vakavasti.
Itse sentään osallistun tänne keskustelemaan otteluista useammin kuin kerran vuodessa. Kai katsot jääkiekko ottelun ensi vuonnakin?
Sun viestit on sitä luokkaa, että ei niitä voi ottaa vakavasti.
Näyttää Panarin pimentävän kentän kuin kentän. On kyllä aivan näkymätön, lukuunottamatta yv:tä.Stormin ja Kakon kenttä pelannut nyt paremmin, kun Panarin siirrettiin Mikan kenttään. Kakko ainakin ollut näkyvämpi, ilmeisesti ei kemiat kohtaa Panarinin kanssa. Kakon vaihdoissa vielä ollut melko usein Ahon kenttä vastassa ja silti peli pyörinyt pääosin hyökkäyspäässä. Isoja askelia, kun runkosarjassa oli vaikeuksia päästä omista pois.
Kuka tahansa kerää noi tehot Ahon ja Teuvon kanssa, ei voi antaa krediittiä Vataselle. On lisäksi varmasti vaikeuksissa omassa päässä jne. jne.Vatanen on näemmä lukenut Jatkoaikaa kun 0+2 tänään kahden erän jälkeen.
Ihan samaa katellu!On lisäksi varmasti vaikeuksissa omassa päässä jne. jne.
Mitä? Mitä helvetin väliä sillä on keskustelenko täällä ja katonko pelejä samaan aikaan? Just sun kaltaiset tyypit ei oo oikein motivoinut tänne kirjoittelemaan. Selkiskö nyt?Itse sentään osallistun tänne keskustelemaan otteluista useammin kuin kerran vuodessa. Kai katsot jääkiekko ottelun ensi vuonnakin?
Mitä? Mitä helvetin väliä sillä on keskustelenko täällä ja katonko pelejä samaan aikaan? Just sun kaltaiset tyypit ei oo oikein motivoinut tänne kirjoittelemaan. Selkiskö nyt?
Keskity siihen peliin jo.
Eli koska en kirjoittele NHL:n seurantaketjuun normaalisti, mun täytyy olla aivan amatööri, koska on sun "reviirillä". Jos kirjoittaisit muutoin kuin turhalla provolla, niin saataisiin varmaan järkevää keskusteluakin.Ei mitään. Viestihistorian perusteella töllöttellet jypin pelejä ahkerasti ja sitten tuut yhtäkkiä nhl:n ketjuun haukkumaan minua trolliksi, kun sanoin ettei se Kaapon viime peli hirveästi eroa tästä. Lopussa pari parempaa vaihtoa ja se riittää.
Mutta tosiaan, keskityn nyt peliin.