Sama, hirveä ero tällä ja viimepelillä. On nyt pahasti pelin ulkopuolella, eikä kukaan lainaa siksi kiekkoakaan.Ainakin itse näin Kakon voittavan suuren osan kaksinkamppailuistaan viime pelissä.
Kai mä sitten näin, jännä kyllä että ainakin HfBoardsilla oltiin toista mieltä. Sokeita paskoja kaikki.Näit väärin.
Vanhuus. En voi käsittää miksi Georgijeviä ei voi lyödä maaliin jos Shestjorkin ei ole kunnossa. Georgijev kuitenkin pelasi runkosarjassa Lundqvistiä enemmän joten vittuun pudotuspelikokemus ja kunnioitus, laita maaliin se johon olet koko kauden enemmän luottanut.
Älä mee trollin miinoihin.Kai mä sitten näin, jännä kyllä että ainakin HfBoardsilla oltiin toista mieltä. Sokeita paskoja kaikki.
Ei Rangers mielestäni ekaa erää vienyt sen enempää, kuin Carolinakaan. Vedot ja maalipaikat tasan ja mielestäni muutenkin eirtäin tasainen erä. Toisessa erässä Carolina onkin sitten ollut kuskin paikalla.Eka erä meni Rangersin komennossa ja olivat kyllä hyvällä jalalla liikenteessä. Tämä toinen erä on pelillisesti tasaisempi, vaikka ero onkin pari maalia Carolinan hyväksi.
Kai mä sitten näin, jännä kyllä että ainakin HfBoardsilla oltiin toista mieltä. Sokeita paskoja kaikki.
Se nyt oli alusta asti selvää että Rangers tarvitsee Shestjorkinin huippuotteita että voi haastaa Carolinan. Joukkueen pelaaminen on ollut täysin erilaista Igor maalilla, ja väitän että vähintään 2/3 tämän päivän maaleista ei mene Igorille.Maalivaihdeissa on eroa mutta on tuota Canesin peliä vaan jotenkin ihana katsella!!
Älä mee trollin miinoihin.
Sun viestit on sitä luokkaa, että ei niitä voi ottaa vakavasti.Heti ollaan trolli kun on eri mieltä kuin sinä. Hohhoijaa.
Jaa katos, en kahtonu päivää yhtään, oli aktiivisin ketju ni iskin tänne. My bad.Eikö voitaisi vaihtaa keskustelu oikeaan ketjuun? Eikös tämä ole lähinnä viime illan/yön ketju?
Äsken oli vähän sen näköinen torjunta kanssa, että ei ihan tiennyt menikö kiekko jo maaliin.Se nyt oli alusta asti selvää että Rangers tarvitsee Shestjorkinin huippuotteita että voi haastaa Carolinan. Joukkueen pelaaminen on ollut täysin erilaista Igor maalilla, ja väitän että vähintään 2/3 tämän päivän maaleista ei mene Igorille.
Katsotaankohan me ihan eri pelejä? Miten se eka erä meni Rangersin hallinnassa ja miten ihmeessä Rangers on toistakin erää hallinnut?Eka erä täysin Rangersin ja tokaakin mielestäni hallinneet, mutta tulos ratkasee.
Joo, ehkä eka erä vain vaikutti tänään omaan silmään Rangersin erältä, kun vertasi eiliseen peliin, jossa Carolina vei sitä niin suvereenisti.Ei Rangers mielestäni ekaa erää vienyt sen enempää, kuin Carolinakaan. Vedot ja maalipaikat tasan ja mielestäni muutenkin eirtäin tasainen erä. Toisessa erässä Carolina onkin sitten ollut kuskin paikalla.