Otteluseuranta 3.–4.10.2019

  • 15 265
  • 208

Snagari

Jäsen
Ei voi taas väittää, etten Mäkisen Antille antaisi mahdollisuutta. Mutta jos ulosanti Timosen kanssa paikanpäältä New Yorkista on tuota luokkaa niin kuunnellaanpa amerikanveljiä loppukausi. Uskomatonta paskaa.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Kakko tainnut olla kaks kertaa kentällä ja molemmat vaihdot loppu nopeesti jäähyyn.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Heinola ja Laine mun mielestä ovat erottuneet positiivisesti kentällä. Kakkoa en ole juuri nähnyt johtuen kahdesta Stromen rangaistuksesta.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
en ole parina viime vuotena paljoa katsellut nhl pelejä ja pakko sanoa että on tämä aivan eri meininkiä ku khl.

5/5 vaikka vielä vaisua onkin.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Rangers ei näytä pääsevän tällä hetkellä edees omista pois.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ei saa Rangers omaa peliä millään käyntiin. Stromen jäähyt sekoittaneet pakan.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Ei voi taas väittää, etten Mäkisen Antille antaisi mahdollisuutta. Mutta jos ulosanti Timosen kanssa paikanpäältä New Yorkista on tuota luokkaa niin kuunnellaanpa amerikanveljiä loppukausi. Uskomatonta paskaa.

Niin mikä siinä on paskaa? Mua ei häiritte sitten yhtään.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mitä helvettiä Penguins tekee, kun vasta 12 minuuttia pelattu ja Sabres saanut jo 14 vetoa kohti maalia?
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Ja Pate heti miinuksilla. Takaisin Liigaan.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Staal. :D

Didnt see that coming.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
en nyt halua laineesta kokoajan jauhaa mutta näyttäähän tuo kaverin tekeminen omassa päässä siltä että ajattelee: "hoitakaapa pojat nyt se kiekko mulle".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös