LeKikin olisi nykyään Patelle oikealla sarjatasolla.Ja Pate heti miinuksilla. Takaisin Liigaan.
Varsinkin kun seuraa yhtä pelaajaa, niin huomaa tällaiset. Seuraapa välillä jotain toista hyökkääjää vastaavassa tilanteessa.en nyt halua laineesta kokoajan jauhaa mutta näyttäähän tuo kaverin tekeminen omassa päässä siltä että ajattelee: "hoitakaapa pojat nyt se kiekko mulle".
Jos Laineen tekemistä itse haluan "Arvioida" niin mieluusti silloin hänen tekemistään seuraan MUTTA kiitos vinkistä.Varsinkin kun seuraa yhtä pelaajaa, niin huomaa tällaiset. Seuraapa välillä jotain toista hyökkääjää vastaavassa tilanteessa.
Eipä mitään. Jos Scheif tekee hatun, niin tarjoan sulle oluen.Jos Laineen tekemistä itse haluan "Arvioida" niin mieluusti silloin hänen tekemistään seuraan MUTTA kiitos vinkistä.
Viaplay kyllä toimii.Viasatilla on sitten Xtra kanavat pimeänä, joten milloin ajattelivat herätä tähän kauteen? Ja kenenkään on turha tulla sanomaan, että Viaplay toimii, koska se on eri maailma.
Joo maalintekoon vaatis ensin kudin maalia kohti, ilmeisesti sitä ei oo vielä tossa vaiheessa opetettu. Sai ne kohoomaan jo pari kertaa, palkinnoksi erätauolla banaani. Tokassa erässä sitten repee! Verkot tai perse, jää nähtäväksi.
Nojoo, pari ihan hyvää paikkaa eikä tuo Hutton ole taaskaan kuin vaan edessä, eli jos Pens nyt saisi vähän trafiikkia maalille niin hyvä tästä vielä tulee.
Yli 3.0 maalia on 3.20 kerroin, otan ihan vähän lisää vielä. Olen uskossani vahva. Ja tyhmä.