Se on suhteellisen paska valmentaja.Oli kyllä taas huono peli Jetsiltä. Mikähän oli Mauricella ideana vaihtaa 2min ennen loppua hyökkäyspään aloitukseen Littlen kanssa Ehlers-Laine tilalle Perreault-Roslovic? Välillä hieman erikoista peluutusta.
Kyllä toi mun mielestä lähti Paten huonosta syötöstä, johon sitten Morrisseylta sekä Wheeleriltä nopeat hätäsyötöt joissa Wheeler epäonnistui laittamaan ränniin. Toki tuota voi katsoa miten haluaa, mutta tuosta se lähti.Hyvät sekoilut Wheeleriltä ja Wild pistää tyhjiin
Patella ollut mitään tekemistä koko asian kanssa. Ihan jäätävää sekoilua Wheeleriltä, ensin häviää kulmataistelun ja sen jälkeen vielä sekoaa ihan täysin siitä, missä kiekko menee. Tietty, jos Laine olisi ollut Wheelerin tilalla tuossa tilanteessa niin se olisi varmaan siltikin mielestäsi Laineen vika ja syötössä ei mitään vikaa.Kyllä toi mun mielestä lähti Paten huonosta syötöstä, johon sitten Morrisseylta sekä Wheeleriltä nopeat hätäsyötöt joissa Wheeler epäonnistui laittamaan ränniin.
No sen verran oli, että Jetseillä oli hallinta päällä ennen kuin helppo syöttö tulikin Morrisseyn jalkoihin, eikä saanut kunnolla haltuun. Siitä sitten yrittivät yhdessä Wheelerin kanssa saada hallintaa vielä kasaan.Patella ollut mitään tekemistä koko asian kanssa.
Joo, listalle. Laineen syöttö ei ollut mistään kohtaa vaikeasti otettavissa eikä tullut luistimiin, Morissey itse koitti ottaa sen backhandilla ja kusi sen. Ei vittu mitä täälläkin saa lukea.No sen verran oli, että Jetseillä oli hallinta päällä ennen kuin helppo syöttö tulikin Morrisseyn jalkoihin, eikä saanut kunnolla haltuun. Siitä sitten yrittivät yhdessä Wheelerin kanssa saada hallintaa vielä kasaan.
Selevä :D Sori kun ei olla samaa mieltä, etkä nähnyt mistä tilanne käynnistyi. Katoppa vaikka uusiks.Joo, listalle.
No sen verran oli, että Jetseillä oli hallinta päällä ennen kuin helppo syöttö tulikin Morrisseyn jalkoihin, eikä saanut kunnolla haltuun. Siitä sitten yrittivät yhdessä Wheelerin kanssa saada hallintaa vielä kasaan.
Joo, listalle. Laineen syöttö ei ollut mistään kohtaa vaikeasti otettavissa eikä tullut luistimiin, Morissey itse koitti ottaa sen backhandilla ja kusi sen. Ei vittu mitä täälläkin saa lukea.
Hahah. Herätys nyt siellä ja kelailet koko yön tuota, niin ehkä itsekin huomaat ettei se ihan lapaan tullut. Tuosta paskasta syötöstähän tuo tilanne sai alkunsa.
Mene poika nukkumaan kun et kiekosta mitään ymmärrä.