Otteluseuranta 29.–30.12.2016 (4. kisapäivä)

  • 77 636
  • 1 045
Tila
Viestiketju on suljettu.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Veinillä nollaerä! Eteenpäin on menty!
 

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Totta! Mehän ollaan maailmanmestareita. Pah, kukas nyt Tanskasta syttyis?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Luotto Veiniin on kova, kun kolme ukkoa hyppää paskat housussa vedon eteen, ettei vaan mene maalille asti.

Jep, olin tulossa kirjoittamaan, että hauskoja nuo veininpelkoiset raivoheittäytymiset.
 

Ralph

Jäsen
Meen nukkumaan. Jos Ruotsi tekee maalin tai maaleja, niin sanon jo valmiiksi, että Luukkonen olisi torjunut.
 

Knap

Jäsen
Paras ensimmäinen erä jonka oon nähnyt koskaan Suomelta.

Harmi että ei riitä jos kenttäpelaajat pelaa hyvin, jos tuo vehviläinen laittaa imu moden päälle.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eka erä Suomelle. Veini, Rautakorpi ja Urama ovat Jumalia! Kiitos heille.. Turhaan on herroja haukuttu.. Tuulolakin näyttää olevan selvinpäin kommentoimassa.
 

Snagari

Jäsen
Onko johto nyt sitten taas valmennuksen ansiosta ja pelaajista huolimatta? Samoin kun tuntui Tanska-pelin tappio menneen. Siis valmentajien vika, riippumatta ketä pelasi.
Pelaajathan siellä palaverit on pitäneet. Olli Juolevin ansioita.

Ei vais, valmennus ensimmäisen erän perusteella onnistunut tänään. En silti ymmärrä, miten se poistaa tosiasian että he ovat isoja syyllisiä että tällainen kuoppa ollaan kaivettu.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

agent082

Jäsen
Onko johto nyt sitten taas valmennuksen ansiosta ja pelaajista huolimatta? Samoin kun tuntui Tanska-pelin tappio menneen. Siis valmentajien vika, riippumatta ketä pelasi.

No eikös ne pelaajat jo käyneet sanomassa valmennusjohdolle, miten pelataan. Eiköhän tämä ole täysin pelaajien ansiota.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Porukka ehtii moittia Juuselaa pelin aikana. Mun mielestä Niki vetää aivan hyvin. Taidan olla hieman iäkäs.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Melko tasainen erä eikä tuo Ruotsi nyt niin vaaralliselta vaikuttanut. On se kumma kun Tappara-kasvattien pitää ottaa nämä junnujoukkueet reppuselkäänsä pelistä ja vuodesta toiseen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Porukka ehtii moittia Juuselaa pelin aikana. Mun mielestä Niki vetää aivan hyvin. Taidan olla hieman iäkäs.
Sä vaan vielä ymmärrät mm. luontoiltojen päälle.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ei ny vittu aina nollata veiniä jätkät hei. Tää o meidän peli !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös