Luotto Veiniin on kova, kun kolme ukkoa hyppää paskat housussa vedon eteen, ettei vaan mene maalille asti.
Sillä erolla, että Nummelin osui yleensä maalipuiden väliin, tuo ei osu edes päätyseinään.
Pelaa nollapelin, sanonut jo aikaisemmin tänään näinVeinillä nollaerä! Eteenpäin on menty!
Pelaajathan siellä palaverit on pitäneet. Olli Juolevin ansioita.Onko johto nyt sitten taas valmennuksen ansiosta ja pelaajista huolimatta? Samoin kun tuntui Tanska-pelin tappio menneen. Siis valmentajien vika, riippumatta ketä pelasi.
Jep, olin tulossa kirjoittamaan, että hauskoja nuo veininpelkoiset raivoheittäytymiset.
Katoinkin että Suomi kahvasi jotenkin poikkeuksellisen kovasti.Mestarivalmentaja Jukka Rautakorven laatimaa nerokasta taktiikkaa on kiittäminen tästä johdosta.
Hyvin sanottu siellä takana!Meen nukkumaan. Jos Ruotsi tekee maalin tai maaleja, niin sanon jo valmiiksi, että Luukkonen olisi torjunut.
Pelaa nollapelin, sanonut jo aikaisemmin tänään näin
Onko johto nyt sitten taas valmennuksen ansiosta ja pelaajista huolimatta? Samoin kun tuntui Tanska-pelin tappio menneen. Siis valmentajien vika, riippumatta ketä pelasi.
Mestarivalmentaja Jukka Rautakorven laatimaa nerokasta taktiikkaa on kiittäminen tästä johdosta.
Oon kai mä nyt. Tuo alkaa jo näyttää junnupeliltä, vauhtia enemmän kun järkeä. Hyvä.SUOMI JOHTAA 20 MINUUTIN JÄLKEEEEEEENN UUUUUUUHHHHH
Onko Ötökkä vielä hereillä?
Sä vaan vielä ymmärrät mm. luontoiltojen päälle.Porukka ehtii moittia Juuselaa pelin aikana. Mun mielestä Niki vetää aivan hyvin. Taidan olla hieman iäkäs.
RepesinJos joskus saan poikalapsen, etunimiksi tulee Veini Nasu-Petteri.