Lähtekääs nyt kaikki muut kuin Jokeri- ja Ässäfanit vittuun sieltä linjoilta kuleksimasta! :)
Samaa piti kirjottaa jo vartti sitten ;)
Ylimääräset uloooooos..
Lähtekääs nyt kaikki muut kuin Jokeri- ja Ässäfanit vittuun sieltä linjoilta kuleksimasta! :)
"Tervetuloa uudistuneille sivuillemme. Ottelulähetys alkaa klo 18.15 yllä olevassa videoikkunassa. Nautinnollista otteluiltaa!"
Voi elämä.
Toi on oikeestaan ihan hyvää huumoria toi pätkivä studio. "Mun mielestä... ihan... ässien peli."
1 erän torjunnat:
Tarkki 6
Engren 15
hurjaa...
Ilmasena pätki mullakin, mutta kävin maksamassa niin loppui pätkiminen, ei yhtään napsua koko erän aikana.
Ilmasena pätki mullakin, mutta kävin maksamassa niin loppui pätkiminen, ei yhtään napsua koko erän aikana.
Onko noin?
Jokerit laukonut vähän paremmalla prosentilla maalia kohti kuin Ässät. Jokereillä nolla ohilaukausta Ässien seitsemää vastaan.Sanokaas viisaammat jotka jaksoivat koko ekan erän katella pätkivää kuvaa, että pitääkö nuo torjunnat oikeasti paikkansa? Rynnäs 16, Riksman 4?!
Joku puol tuntia enne lähetystä avasin Urhon sivun. Sillon ainakin oli normaali ja maksut vaati. Sen verta hullu en ole, että nyt päivittäisin ton sivun ja kattelisin miten ulkonäkö muuttunut.Tyhmä kysymys, mistä ton ilmasen pelin saa maksettua? (Hienosti muotoiltu :))
Mistä pääsee maksamaan jos koko UrhoTV:n nettisaitti ei toimi???Ite oon maksanu ja ei mitään pätkimistä.
Mistä tuon voi maksaa? Itse kun menen liveottelut > osta ottelu 5e > katso live-ottelu, niin tuo heittää tuonne maksuttomalle puolelle katsomaan dia-kuvia.
On se kumma kun ei saa edes tuotteesta maksaa.
Mistä pääsee maksamaan jos koko UrhoTV:n nettisaitti ei toimi???
Joku puol tuntia enne lähetystä avasin Urhon sivun. Sillon ainakin oli normaali ja maksut vaati. Sen verta hullu en ole, että nyt päivittäisin ton sivun ja kattelisin miten ulkonäkö muuttunut.
IFK-matsissa oli torjunnat 1-6 jossain vaiheessa, erän loputtua 10-8 ilman jäähyilyjä. Eli jos nyt kuitenkin hoitaisitte ne 3p himaan ilman kun niitä kerrankin olisi tarjolla, vai mitä KJ ?